Werk je het liefste tussen al je tubes verf, potloden en stapels papier (zoals Casperzot bijvoorbeeld)? Of zit je juist aan een bijna lege tafel? Op zolder? In de keuken? Zijn er ook bokkers die het geluk hebben van een eigen studiootje? Ik ben heel benieuwd!
In dit topic is alle ruimte om gezellig op elkaars werkplek te reageren, maar het is wel de bedoeling dit topic een beetje overzichtelijk te houden. Daarom een paar regels:
- Maximaal 2 foto's zichtbaar, de rest in links.
- Slowchatten en offtopic gaan is niet toegestaan. Daarvoor kun je de PB gebruiken of een topic in de huiskamer openen.
- Oneliners zijn ook in dit topic niet toestaan. Wanneer je wilt reageren op de werkplek van een ander zien we graag dat je wat meer typt dan een heel kort zinnetje.
Ik zal alvast het spits afbijten:
Mijn favoriete werkplek is mijn keukentafel. Ik werk het liefste bij natuurlijk daglicht, en de keukentafel staat ideaal voor het raam. Bovendien kan ik zo ook mooi genieten van mijn ‘buurvrouwen’ die zo nu en dan even meekijken:
http://img836.imageshack.us/img836/7224/webkoei1.jpg. Ik werk liever niet aan mijn ‘gewone’ bureau, want daar zit ik met studeren al zo vaak achter.

Als ik werk heb ik het liefste alleen de spullen die ik ook echt gebruik om me heen. Niet teveel dus, maar ook niet te weinig want als ik eenmaal zit heb ik er een hékel aan om op te moeten staan om iets te pakken wat ik niet bij de hand heb. De spullen die ik vaak gebruik liggen in mijn bureau, de rest van is boven opgeborgen in een aparte kast.
Op de onderstaande foto’s ben ik bezig met een potloodtekening, dus je ziet mijn potloden die altijd ongeveer van B naar H liggen uitgestald, kneedgum, harde gum, mesje voor gum, doezelaar en een puntenslijper. Verder staat altijd lekker de radio aan, en kan ik absoluut niet werken zonder thee.

Foto’s!
Tekentafel:

En als ik aan het werk ben ziet dat er ongeveer zo uit (en ja, de afwas loopt niet weg