Ik koop eigenlijk nooit echt dingen voor mijzelf. Meestal spendeer ik mijn geld aan anderen, maar in de vakantie heeft mijn vriend mij eens gedwongen om wat voor mezelf te halen, wat resulteerde in mijn eerste pastelkrijtjes (van Rembrandt)
Jarenlang heb ik gewerkt aan mijn relatie met het potlood, maar nooit zijn we echt dikke maatjes geworden.
Uiteraard veel op zusterlief gefoeterd die hand in hand ging met dat staafje frustratie
Iets nieuws voor mij dus, en nadat mijn voorraad speeksel opging aan die prachtige werken van o.a. sammyvriend ben ik het zelf maar eens gaan proberen
Let er dus op, ik ben een keiharde beginner en dit is mijn eerste pastel werk. Ik heb er, euhm...4 a 5 uur over gedaan denk ik en zwaar gaan experimenteren met mijn nieuwe vriendjes :3
Be nice on me ^^

Beetje sneue foto, maar hopelijk valt ie te beoordelen.
Close-upjes:

Neusje

Oogje, best gelukt, al zeg ik het zelf

Hoofdje nog eens
Het pastel is wel erg gaan vlekken, donderdag krijg ik een kneedgum waarmee ik deze weghaal. (Thuis alleen een gewone gum, maar dat scheen niet al te best te zijn voor het papier)
Ik vind de foto's van photobucket wel wat klein, iemand een idee hoe ik ze kan vergroten? *Leek*
Verder vind ik het voor mijn eerste werk helemaal niet zo slecht, misschien iets teveel aan kleur gewild, maar dit was ook puur experimenteel
Brand los!