Ik ben uitgebreid bezig met een DA van Kaihime van het spel Samurai Warriors 3. En om iedereen te laten zien hoe ik dat aanpak laat ik het stap voor stap zien
. In de inzet zie je het orgineel zodat je enig idee hebt. Ik weet nog niet wat ik ga doen met het wapen.Foto's kan je aanklikken
Dit is trouwens mijn 3e Digital Art die ik steeds maar niet afgerond krijg (inmiddels al vele paarden DA's gemaakt)
Step 1:
Line art gemaakt en vervolgens de body inkleuren (hierbij zijn ogen, mond en de handen nog niet klaar!). Er moet nog wel heel wat verfijnt worden maar dat hoort bij de laatste stap.

Step 2:
Inmiddels 2 lagen verder, de rood en de geel tinten
handen en het gezicht zijn nu wel verder afgemaakt en alles waar mogelijk was netjes gegumt 

Step 3:
De zwart en grijstinten zijn verwerkt, volgende stap zijn de details en afwerken ervan (highlights toevoegen)

Hierbij de schaduwen en highlights duidelijker toegevoegd en een onderdeel van de kapsel, zie inzet voor detail.

Step 4:
Wat heeft het toch bloed zweet en tranen gekost, maar met veel geduld en haartje voor haartje is het uiteindelijk toch al deels gelukt. Nu moet er alleen nog wat meer detail in het kapsel, daarvoor wil ik toch eers het gehele kapsel klaar hebben, zie inzet voor detail.
(met uploaden is er iets fout gegaan waardoor er tussendoor her en daar witte lijnen zichtbaar zijn in benen etc, is niet het geval)
UPDATE: orginele grootte online gezet
als goed is zijn de strepen niet meer zichtbaar.

Het volgende moet nog gedaan worden:
- Afronden van het haar
- Details erin verwerken
- Aantal minpuntjes bijwerken/verbeteren
- Wapen afmaken
Kritiek is altijd welkom indien deze voldoende onderbouwend is

Greets