Ik heb jammer genoeg geen foto gemaakt in het begin, maar het was een lelijk, oud kastje waarvan de donkere fineer op meerdere plekken los was, met houten, kromme plankjes, en overal beschadigingen..
Zoiets, maar dan ouder

Toen heb ik hem eerst uit elkaar gehaald, ornamentjes eraf, alles bijgewerkt, geplamuurd, geschuurd, en in de grondverf. Twee lagen grondverf, toen nog eens twee lagen high-gloss verf.
Daarna heb ik een paar mooie krul-vormen gezocht en met de snij-printer (plotter) in plakfolie uitgesneden en op de kast geplakt.
Daarna een transparante acryl plaat gekocht, in tweeën gesneden (jee wat een werk, met t stanleymes 100x achter elkaar insnijden, en uiteindelijk dan overbreken en hopen dat ie niet verkeerd breekt

Knopjes zilver gespoten en weer erop gedraaid..
Toen drie spots, moest ik ook nog zelf aansluiten.. Uiteindelijk, nadat twee keer de zekering was gesprongen

En als laatste het glas weer erin (het enige mooie van de originele kast, een glaswerk met groefjes)
Nu moet ik alleen nog bovenop een bakje met een afwerkrand maken, zodat je de spots niet meer kan zien.
De kast zonder licht:

Met de spots aan:

En van onderaf gefotografeerd:

Ik ben er heel blij mee