ik voor mijn eindwerkstukpresentatie hield, met als onderwerp "Dromen". Hierbij heb ik een werkstuk gemaakt en een aantal schilderijen voor
mijn tentoonstelling, met taferelen uit mijn eigen dromen.
Hierbij dus een van die werken; "Rebirth" - zwarte ballpoint (BIC) ik zou niet meer zonder kunnen leven - A3 formaat.
Heeft nog behoorlijk wat tijd ingezeten, al helemaal omdat ik het niet gewend ben mensen te tekenen. Ook kan je een ballpoint niet gummen dus
dat is dubbel zo lastig.
Sorry voor de soms wat crappy foto's, maar het lukte even niet anders.

nog een keer - detail hond - detail meisje
- Alle tips en commentaar is welkom!

Echt wauw. Ook knap dat je het met ballpen doet, want dat kan je inderdaad vrij moeilijk/niet verbeteren. Echt gewoon heel koel, niks op aan te merken. 
Het klopt dan ook niet helemaal, dat is zo. Ik moet gewoon meer mensen gaan tekenen, dan went 't vanzelf.

Aangezien mijn dromen nogal apart/heftig zijn en ik ze uitzonderlijk goed onthoud heb ik er mijn eindwerkstuk over gehouden. Ze vormden altijd al een goede inspiratiebron maar nu kon ik ook echt mijn droomtaferelen tekenen. Ik wil er ook zeker mee doorgaan, het is me goed bevallen.
vandaar dat soort kleine foutjes. Stoor me er zelf niet aan verder.
Nee dus, dit heeft niks met Roodkapje te maken, het beest is ook geen wolf maar meer een soort hazenwindhond.