Naar aanleiding van een hele mooie foto van het paard van bokker smeetjoew.
-Olieverf -40x50
Ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden!
Julia
Geplaatst: 05-02-09 22:48
Wat ontzettend gaaf dat je je talenten loslaat op dit mooie paard Babe! Herken 'm er nu al in! Ziet er - zoals gewoonlijk bij jou werken - weer fantastisch uit tot dusver. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Wat een prachtig schilderij.... Ik loop al een tijdje rond met het idee een mooi schilderij van mn hond te laten maken... Maar die is ook zwart en lang niet iedereen kan dat mooi overbrengen...
Parchtig AB! zoals jou werken altijd zijn haha! en het is natuurlijk gewoon een prachtig paard, dus dit kan niet meer mis gaan! ben benieuwd naar 't eindresultaat!
Valentinow
Geplaatst: 06-02-09 18:13
Wauw! Echt mooi. Vind het aard meet expressie hebben op het doek dan de foto! Super dus!
Joscaa
Geplaatst: 06-02-09 18:13
Oeh wat mooi! Maar dat is het altijd Geniet nog steeds iedere dag van het schilderij van Vito & Oskar wat hier staat!
Beebs, dat gaat een heel sprekend werk worden volgens mij. Het oogje staat er nu al heel sprekend in, erg mooi Ik kijk wat vreemd aan tegen de oogkas van het linker oog, alsof dat wat te extreem bol is... Ben benieuwd naar een vervolg en ook érg benieuwd naar wat je nu met de achtergrond gaat doen
MlieZ88
Geplaatst: 07-02-09 21:09
wow gaaf joh!!! echt super mooi met al die kleuren erin verwerkt! moet je niet eerst de achtergrond doen!? beetje sonde als je bij het maken van de achtergrond op het paard morst of iets dergelijks
Bedankt voor de leuke reacties! Ik kan even niet verder schilderen omdat ik niet thuis ben en ik vond het te link om een nat schilderij op te fiets te vervoeren.
Ik doe de achtergrond meestal als laatst, ik weet dat het niet handig is. Maar ik had gewoon zin om aan het schilderij te beginnen en anders had ik eerst moeten wachten tot de achtergrond droog was. En zo gaat het ook prima
Echt prachtig dit. Ik sta telkens versteld van je kleurgebruik. Mag ik vragen of jij je verf verdunt met water? Of gaat dat niet met olieverf, en is olieverf zo dun? (Heb er nog nooit mee gewerkt hoor, vandaar dat ik het echt nie weet )