[DIGI] Sindbad de Indiaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[DIGI] Sindbad de Indiaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 01:19

Eindelijk een betere pc waarop mijn 'nieuwe' tablet en CS3 wel werken Clown . Voor ik verder ga met mijn opdrachten (nog zeker 2 portretten die voor kerst af moeten) wilde ik eerst even deze tablet aanvoelen om te wennen, hij heeft dubbel zoveel drukpuntgevoeligheid dan mijn andere en dat is wel even wennen, maar ook juist véél beter voor mijn pijnlijke reumahandjes Lachen .
Afbeelding

Foto van sindbad uit het wie wil mijn paard tekenen topic. Geweldige pony en leuke foto dus kon het weer niet laten om weer een foto na te tekenen Huilen van het lachen .

30x40cm 300dpi
Photoshop CS3
4 uur (ik wordt al sneller Go jij! Go jij! )

Air

Re: [DIGI] Sindbad de Indiaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 01:22

Wauw!
Jeetje ik heb hier geen woorden voor Afgod
Dit is gewoon PERFECT! Supermooie sfeer, ja echt perfect!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 01:45

Bedankt Bloos

Zie zelf nog een hele hoop dingen die niet kloppen of mooier hadden gekunt, maar het totaalplaatje ben ik wel aardig tevreden over Lachen .

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 01:56

Wauw wat enorm gaaf zeg!! En die achtergrond erbij. En die mooie kleuren! Ben helemaal verliefd!

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 07:55

doe je dit nou helemaal met photoshop.?
amen.
Prachtig Haha!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:41

Simpel gezegt, ik denk dat je je tablet pérfect aanvoelt hoor! Ja
Geweldig gedaan, ziet er super realistisch uit, vooral de manen zijn super goed gelukt.
Ik zie geen verbeter punten, maar bij je eigen werk zie je dat altijd Knipoog

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:47

Wauw! Echt prachtig hoe je dit hebt gedaan!

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:23

Als je eens wist hoe ik reageerde toen ik hem zag. Hij is zoo gaaf!
Wat is ie mooi, echt sindbad Ja

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:30

Heel gaaf!
Ik ben heel benieuwd hoe je zoiets doet. Ik heb CS3 en een (nog geleende en te kleine) Wacom tablet, maar het lukt nog niet zo goed.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:30

Oh wouw... Lovers

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:31

Hijs zoo mooi!
Vooral die manen vind ik érg mooi!!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:32

wauwie I love it Lovers

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 10:43

wat echt mooi! Haha!

mag je zeker trots op wezen IcePrincess & Shell! super!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:06

Wauw wat een plaatje weer zeg!!

Zit alleen nog even naar t neusje te kijken, heb het idee dat die in vergelijking met de rest van de tekening te 'zacht' is. Niet zo zeer gesmudged maar hij lijkt net wat minder scherp te zijn dan de rest. Maar de sfeer en die verf rond zn oog, echt prachtig!

Ik kan ook niet wachten tot ik mn nieuwe laptop heb, mn digitale werk ligt nu compleet stil omdat mn huidige pc weigert normaal te draaien met photoshop No Cheer en als ik dan die geweldige tekeningen van jou voorbij zie komen begint het vreselijk te kriebelen Haha!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:09

Wat ontzettend gaaf gedaan! Ja
De kleuren, schaduw, contrast, alles klopt gewoon! *LOL*

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:10

Wow! Wow! Wat mij betreft je beste werk tot nu toe. Je hebt jezelf echt overtroffen. Precies de uitstraling als op de foto en de achtergrond versterkt het dramatische effect die de foto al een beetje oproept door de wapperende manen.

De ringetjes in de manen en voorpluk + de cirkel om het oog, geven het een extra indianensfeertje! Echt waanzinnig IP! OK dan! Ik kan er heel lang naar blijven kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:22

Gaaaf! Wow! Echt heel mooi. Ja

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:42

ontzettend mooi gedaan IP Ja echt een heel sfeervol plaatje
de pony is ontzettend mooi neergezet en je toevoegingen als de kralen en de verf horen helemaal bij het plaatje Ja

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:30

Je bent ongezond als je dit (in 4 uur) kan Nagelbijten / Gniffelen
Nee serieus, dit is niet leuk hoor Haha! Vind alleen die ringetjes (kralen, whatever) een beetje storen, vooral bij de voorpluk. Maar nu ik er nog eens naar kijk vind ik ze weer leuk Rolleyes Verder echt niks op aan te merken (en ik maar zoeken naar foutjes) Goede kleuren enz... Zal nog wel even duren voordat ik dit kan Nagelbijten / Gniffelen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 13:35

Wat een reacties weer! Bedankt!

@ kikkygirl13; helemaal met photoshop ja Ja .

@ Aims; bij je eigen werk blijf je idd altijd dingetjes zien, daarom heb ik vrijwel niets van mezelf aan de muur, anders blijf ik dingen veranderen Huilen van het lachen .

@ gabyfedde; ik kan niet echt uitleggen hoe ik het doe, doe het gewoon Clown . Gewoon veel oefenen, ik heb zelf eerst 2 jaar ermee aangekloot en eind vorig jaar had ik het ineens door, was een beetje aan het proberen en doen en zomaar ineens... hee! zo werkt het Huilen van het lachen . Tip die ik je wel mee kan geven is om eerst in zwart/wit te proberen, dat heeft mij veel geholpen, dan krijg je het gevoel van het digitaal tekenen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over hoe de kleuren op elkaar inwerken.

@ Eliine; mijn vorige pc liep ook telkens vast omdat mijn photoshop bestanden te groot waren en de nieuwe apparatuur herkende die niet omdat de pc te oud was Huilen van het lachen . Neusje is idd ook wel een van dingen die beter afgewerkt hadden kunnen worden, was daar als laatste mee bezig en had het wel weer gehad met de tekening Bloos . Smudge gebruik ik overgens helemaal niet (meer) enkel ronde harde brush Ja .
Ben benieuwd naar jouw nieuwe digitale werkjes, die vind ik ook altijd erg leuk om naar te kijken Haha! .

@ smeetjoew; bedankt, leuk om te horen Haha! . Fijn als mensen ook telkens weer verbetering zien.

@ sammyvriend; *kuch kuch* voel me idd niet zo lekker Huilen van het lachen Tong uitsteken . Kraaltjes waren ook echt last minute, had er wat aan de touwtjes van de veren gedaan zodat die niet op plukjes manen zouden lijnen, maar dan miste ik weer wat bij de rest dus nog maar wat door de manen heen gestopt, aan de ene kant vond ik ze ook wel wat storen maar aan de andere kant ook juist wel weer lekker speels Clown . Heb ze maar gehouden om meer balans in totaal te krijgen met de kleuren van de verf Nagelbijten / Gniffelen (zelfde met de veren en de witte vlek, houden elkaar ook weer in balans, de een had niet gewerkt zonder de ander).

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:39

*valt van stoel af en vraagt zich af hoe je dit in godsnaam voor elkaar krijgt* Nagelbijten / Gniffelen

Ik zag DIGI staan en toen hoopte ik al dat het er één van jouw was!
Geweldig! Prachtige achtergrond, gave sfeer! En echt prachtig dat indianensfeertje Wow!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:17

Jeuzus. 4 uur met Photoshop? Ik krijg m'n papieren tekening niet eens gedigitaliseerd binnen een dag Nagelbijten / Gniffelen

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 14:23

Ik was zelf ook verbaasd toen ik ging narekenen Huilen van het lachen . Zal zelfs wel minder dan 4 uur geweest zijn, ik ben ergens tussen 8 en half 9 uur begonnen, tussendoor doe ik nog hoop andere dingen en neem kleine pauzes en was om kwart over 12 klaar. Scheelt wel dat het vrij werk was, opdrachten besteed ik meer tijd aan details en afwerking, maar geloof dat dat eigenlijk helemaal niet nodig is Clown .

@ Cyntje; dat vind ik echt een mooi compliment, en te bedenken dat ik op het punt stond om helemaal niets meer op bokt te laten zien Nagelbijten / Gniffelen .

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:28

Wauw!!! Wat super super mooi! In 4 uur? Ongelofelijk! Haha!

Vind het mooi aan jou stijl dat je goed kan zien dat het een kunstwerk is, geen foto-replica. Sommige mensen willen téveel een foto namaken, deze is echt prachtig!

Amen!

Edit: heb even je website zitten bekijken, maar die digi's zijn allemaal echt prachtig!! Vooral die eenhoorn! Hoe heb je dit geleerd?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:36

Zou je misschien ook stappen kunnen laten zien?
Ik heb al diverse tutorials bekeken maar ben toch eigenlijk altijd wel benieuwd hoe je dit nou opbouwt...
( ben zelf ook aan het wacommen, vandaar Knipoog )