Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

siskeh schreef:barebackpad vind ik niet echt onder kunst vallen eigenlijk

Het wel even je tag uit je beginpost gehaald. Voor een vraag heb je geen tag nodig. 

, wat het ding goed op zn plaats houdt, vervolgens was ik nog niet klaar en heb een handvat eraan gemaakt. (zacht touw, gat door de vacht gemaakt, zodat ik dit touw aan een ring van de singel kan vastklikken). Eventuele tassen zou ik aan weerszijden nog kunnen bevestigen, hoewel ik nog niet weet hoed dat uitpakt.
MLoeser schreef:moet naar crea bea

Er misschien zelfs al vraag naar meer van mijn BBP Marke Eigenbau 
Heb m gisteren afgemaakt en zelfs meer gedaan dan ik dacht. Wat heb ik gedaan:
)
. Schapenvacht van dergelijk formaat kost al snel 65 euro, longeersingel heb je misschien wel zelf.
vind ik dan niet zo mooi, kwestie van smaak.
. 
En natuurlijk hoe die er op 't paard uitziet
Maar ik zou er echt helemaal eentje zelf willen ontwerpen, en niet van een oud shabrakje oid.

)

Het zit overigens ook vrij stevig met de rol aan de achterkant, en de singel voor. Zelfs een paar bokkensprongen uitgezeten, en een vrij stevige sprong een beek in 
Ziet er héél gaaf uit zeg! Erg leuk ook dat bruine, ik dacht dat je een witte of een grijzige zou hebben 
) Normaal hangen mijn bovenbenen als het ware langs de longeersingel naar beneden.
Dan zou ik nog altijd een zadel willen aanraden die de druk goed verdeelt. In het weekend een lekkere buitenrit met dit ding
het is heerlijk warm en door de lengte van de vacht (dubbel dus), lijkt het met de 'stootdemping' redelijk goed te zitten