@ miss_lizje & Marloes; Denk dat dat komt omdat het bit vrij laag hangt. Heb dit tegen haar gezegd, ze zou het overleggen met der instructrice. Ik ga niet zomaar ana het hoofdstel van anderen knutselen, haha.
Wat een leuk beestje! Jammer van de achtergrond, deze is vrij druk en lijdt wat af. Ik wilde even reageren op miss_lizje, ik denk dat de bakstukken te lang zijn en dat daardoor het bit te laag hangt. Zie je goed op de 1e foto.
Zijn bit ringen zijn te groot, vind ik.. Valt niemand anders dat op? Verder wat een onwijs stoere pony En jammer van de achtergrond, wel mooie compositie
Laatst bijgewerkt door Angelaa2 op 08-11-08 20:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Ten eerste, wat een leuke pony Omdat dit bij UK staat zal ik toch nog maar wat zinnig commentaar geven Ik vind de eerste 2 foto's wel leuk, alleen jammer van de achtergrond De derde zou veel beter zijn als hij scherper was geweest, maar alsnog een leuke foto.
Gave momenten, maar fototechnisch: nee. De derde foto mist sowieso al scherpte, dus daar valt weinig over te zeggen. Je lichtinval was wel heel speels; het had heel leuk uit kunnen pakken!
De eerste en tweede foto; jammer van de storende achtergrond. Ik zie bijna meer achtergrond dan pony. Hihi. Was er geen stukje waar het minder storend was? Of eventueel had een andere plek? Daarbij jammer van de bitring, maar in het geheel niet heel storend. Denk daarbij om de lichtinval; je hebt door het harde zonlicht nu een aantal slagschaduwen gekregen. Met name bij de borst en op het koppie doet het wat afbreuk. Heel storend is het niet, maar het had fototechnisch wat beter gekund.
Nogmaals; gewéldig model, super momenten! Maar fototechnisch had het beter gekund.
hele mooie foto's, gave pony die erop verschijnt. bij de eerste en tweede jammer van de achtergrond en hoeveelheid pony, en de laatste is niet echt scherp naar mijn idee
Lisa je hebt echt talent Idd jammer van de achtergrond op de eerste 2 foto's Maar soms heb je daar nou eenmaal niet veel over te zeggen 3e foto mist nét beetje de scherpte, maar vind het alsnog een fijne foto