Heel erg geslaagd met die kleurtjes!
Dat blauw en paars laat hem echt glanzen, je voelt het zachte gladde vachtje bijna. Die kleuren staan ook heel erg mooi op dat zandkleurige papier.
Misschien kun je het lijf nog iets duidelijker neerzetten. Ik vind het altijd leuk als dat iets wazig wegloopt, maar het is nu wel erg een 'blauwe vlek'.
Ietsje bruin toevoegen daar misschien? Met de hals vind ik dat je dat wel heel mooi hebt gedaan, alsof het een tekening met scherpte-diepte is. Het hoofd komt echt naar voren.
Ik zat ook eerst te kijken naar de neus. Maar als ik er zo even naar kijk stoort het me verder niet.
Denk dat het iets vertekent omdat de 'hoek' van het halster op de neus iets te vroeg begint. De neusbrug van het paard is zeg maar dubbel, voor mijn gevoel moet het halster dus pas buigen bij de (voor de kijker) linker helft van de neusbrug, nu begint hij al op de rechter. (Leg ik dat duidelijk uit?)
Enige puntje wat ik nog kan bedenken is het jukbeen, er lijkt een beetje vreemde kruin te zitten tussen de ader op de neus en de plaats waar het jukbeen zou moeten stoppen.
Ik vind dit zeker een van je beste pastels.