[FOTO]pink & pussy

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

K_im

[FOTO]pink & pussy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 16:13

Sinds gisteren heb ik deze camera in mijn bezit, de canon 350D, en ik ben er erg blij mee Ja
De foto's zijn nog verre van perfect, maar ik hoop dingen te horen te krijgen waar ik zelf nog niet op gelet heb Knipoog

Naast het kadertje en de © heb ik niets bewerkt.

Afbeelding

-

-
-
-
-
-
-
-
Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO]pink & pussy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:13

Nice Kim voor je eerste plaatjes!

1: Vind dat wat onderaan zit een beetje storen, van die bloem. Had liever alleen de bloem in het donker gezien. En hij heeft een kapot blaadje vooraan. Heb je ingeflitst trouwens?

2: Mooie compo! Alleen jammer van het wit/ gele stukje links, en ik had misschien iets meer van je kat willen zien, en iets minder achtergrond. Lijkt ook nét iets overbelicht onderaan, en nét niet helemaal scherp.

Maar dat komt allemaal nog wel! Ja

Edit: Woordje.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-10-08 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:18

Dankje Juul

Dat onderaan vond ik ook al storend, zat daarom ook te twijfelen of ik 'm zou moeten plaatsen, maar heb ik toch maar gedaan.. en heb ook geprobeerd om 'm er anders op te krijgen, maar dat lukte me (nog) niet.. Ik heb idd geflitst Knipoog

Is idd een beetje storend, dat paaltje.. Verder vind ik deze compo eigenlijk wel leuk Ja Onderbelichte kan kloppen, het was echt enorm bewolkt..maar vond 'm ondanks dat toch wel redelijk gelukt Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:21

Oh sorry, bedoelde óverbelicht. Huilen van het lachen Waarom er nou onderbelicht staat geen idee, zal even editten.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 12:32

Ok, ik vond de bovenkant juist wel een beetje onderbelicht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:37

Ja als ik m'n scherm wat achterover zet ook wel ja. Maar daar kan ik niet zoveel over zeggen omdat dat aan m'n scherm ligt. Nagelbijten / Gniffelen

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 11:30

Ik vind het jammer dat het bloemetje niet helemaal scherp is, hij is duidelijk gefocust op de voorste blaadjes.. De kat is mooi, mooi in combi!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 11:32

Dankjewel Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:00

Ik vind het altijd fijn als de poezen ietsjes meer naar het midden getrokken worden en wat schuiner gefotografeerd worden.

Ik zelf fotografeer veel poezenbeesten dus zal je wat tips geven, de achtergrond is in iedergeval fijn, geen storende objecten, gewoon groene bosjes.

Poezen zijn heel bewegelijk en komen meestal naar je toe om de lens eens te onderzoeken, ik zet dus een kliko neer met als achtergrond bosjes, zet me katten op de kliko en dan gaan ze vaak uit zichzelf zitten en mooi kijken Haha!

Afbeelding

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 11:06

Goede tip die van die kliko Ja ik zal er de volgende keer ook aan denken (de tafel is nu namelijk verplaatst Clown )