Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
marley93 schreef:Woops, was dus langer dan een week. Heb ondertussen wel stilletjes gevolgd!
@Yvanna: Goeie schets! Ik heb de foto niet gezien (als die er is?) maar ik vind m alsnog erg treffend.
@Dearlove: Ik vind m leuk! Misschien ietsje meer diepte erin, maar het hele plaatje vind ik erg lief.
@Laura: Wow, die is mooi zeg! Dat kleine beetje kleur erin geeft het ook echt een prachtige uitstraling.
@RenskeFrea: Gave houding! Misschien iets donkerder werken, want het is moeilijk zichtbaar, en dat is zonde. Ik vind m wel een pittige uitstraling hebben!
@Oliiviia: Heel mooi kleurgebruik, en leuke stijl!
@Pluizebolpum: Heel cool weer. Ik houd van de 'krabbeligheid' ervan. Zeker met deze houding gaat dat heel goed samen!
@Fnanne: Ja, ik ben gewoon fan van je werk. Ik vind ze stuk voor stuk gaaf.
Dan de mijne. Twee, deze keer. De eerste is het renpaard Augustin met zijn knuffelkrokodil. Ik kwam de foto op Pinterest tegen, en vond m zo leuk!
[ Afbeelding ]
En de tweede. Ik had deze foto al een tijdje op het oog om na te tekenen/schetsen (lees: al een paar jaar), maar heb het nog niet echt aangedurft. Nu dan toch maar eens door de zure appel heengebeten, en mezelf gedwongen niet te gummen. Misschien doe ik m aan het eind van het jaar nog een keer, om te kijken of ik vooruit ben gegaan. (Vraag me niet waarom het paard er zo bijloopt. Gekke bui? )
[ Afbeelding ]