Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
mooney schreef:Tussen de bestellingen door..... mijn veulen was uit maatje mini gegroeid en toe aan maatje shet.. Dus goed excuus om even te knutselen. Ik ben zelf niet zo van het paars, maar pasteltinten staan haar goed en ik was aan het knutselen wat ik met de kleuren kon waar geen overeenkomstige kleur voor de neusband voor bestond. Dus eens gekeken of een buitenrand in een andere kleur dan ook leuk stond, het werkt niet voor alle modellen maar in dit geval vind ik het wel leuk:
[ [url=m/gTaTEH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dBfpnY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blauw, groen en dieprood zijn wat meer mijn kleuren, dus ook daar een versie van gemaakt:
[ [url=m/qqlrjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn volwassen merries zijn ook maatje Shet, dus ik gok zo dat de garderobe weer verder gaat uitbreiden. Voor nu even gekeken hoe deze op mijn knaloranje vosje staat
[ [url=m/ZNq3UM.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:Mooie halster Astrid wel weer anders. Zo vanaf de foto een ander materiaal (hetzelfde als de touwhalsters maar dan dunner) en ander type knoop.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die bredere/complexe neusbanden maken, maar volgens mij geeft iedereen z'n draai aan welke knopen dan precies.