Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Igniss schreef:Wellicht leuk voor mensen om te zien. Een van de frontriemen vandaag in gebruik genomen
[ [url=m/JXD0OD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fvuUv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ffQOAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pluttersput schreef:Igniss schreef:Wellicht leuk voor mensen om te zien. Een van de frontriemen vandaag in gebruik genomen
[ [url=m/JXD0OD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fvuUv3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ffQOAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik lees altijd stil mee, ik baal dat ik geen paarden meer heb want ik vind je frontriemen prachtig! Zie ik daar toch ineens Makuya voorbij komen, ik dacht, die ken ik! Nu realiseer ik me dat jij het bent
Igniss schreef:Eindelijk de gouden strass binnen dus direct begonnen aan de frontriem die gaat passen bij de ES Maroon
[ [url=m/Jh4LVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De inspiratie
[ [url=m/jF2oxz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier de middelste rij steentjes erop. Eindelijk alles perfect op afstand
[ [url=m/WNepnb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de strass erlangs love it!
[ [url=m/UqQ9mB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up
Kijken of ik morgen tijd heb voor nog eentje. Een boel nieuwe kleuren zijn binnen
Neon schreef:Igniss schreef:Eindelijk de gouden strass binnen dus direct begonnen aan de frontriem die gaat passen bij de ES Maroon
[ [url=m/Jh4LVJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De inspiratie
[ [url=m/jF2oxz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier de middelste rij steentjes erop. Eindelijk alles perfect op afstand
[ [url=m/WNepnb.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de strass erlangs love it!
[ [url=m/UqQ9mB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up
Kijken of ik morgen tijd heb voor nog eentje. Een boel nieuwe kleuren zijn binnen
Ooo wauw ik wil deze heb je ook extra full?
Caaatje schreef:Waar haal jij je steentjes?
maessie schreef:Caatje die kun je via Ali of Temu wel vinden
Weer mooi gelukt Igniss! Ik hoop alleen dat ze nog eens wat vinden die mega drukknopen met klitteband valt veel minder op.
Kabayo schreef:Heel mooi zeg! En wat creatief!!
Kan je ze ook maken op wit leer
[ [url=m/H9ebQu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Igniss schreef:Kabayo schreef:Wauw die lavendel!!! En laat dat mijn favoriete kleur en geur zijn haha!
Ik heb zeker serieus interesse in een witte. Ik zoek die echt al vóór eeuwen
Ik ga eens voor je kijken! Moet vast te vinden zijn. Zoek je iets speciefieks kwa vorm?