[Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

[Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 15:20

Hoi allemaal,

omdat de wolliewatjes allemaal voorgesteld willen worden op bokt, heb ik besloten om een volgtopic aan te maken waar ik ze in zal plaatsen als ze klaar zijn om de wereld in te gaan.
Ik zal ze hier laten zien, dus als je het leuk vindt om te volgen, doe dat gerust!

Ik zal beginnen met de nieuwelingen!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb dit topic geopend omdat ik dan niet iedere week een nieuw hoef te openen. Mocht dat niet de bedoeling zijn, of als het ergens anders moet staan hoor ik het graag.

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Re: [Volg] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:21

Ah ze zijn zo mooi! <3 ik volg.

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:22

Die ratjes zijn echt mooi geworden! Leuk dat je ze in verschillende houdingen hebt gemaakt.

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:33

Ze zijn zo leuk!

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:42

Wat zijn ze leuk <3
Die ratjes. Te shattig!

Redford
Berichten: 148
Geregistreerd: 11-01-04

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:57

Prachtig weer!!

Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 18:18

Stybba schreef:
Die ratjes zijn echt mooi geworden! Leuk dat je ze in verschillende houdingen hebt gemaakt.


Ik begin steeds blijer te worden met die metalen frames die ik erin verwerk. De ratten hebben trouwens alleen draad in pootjes en staart, het kopje is er in de houding die ik passend vond opgeprikt. Maar door het draad kan ik, als het beestje bijna af is, de houding aanpassen aan wat ik wil dat het beestje uitdrukt.
En ik vind het zoveel leuker als ze, zoals hier, verschillende houdingen hebben..... :)

Iedereen verder weer bedankt voor de fijne commentaren! Het is heerlijk dat de Wolliewatjes zoveel fans hebben!

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:20

te lief!

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:45

Ze worden wel steeds meer levensecht, echt geweldig mooi!

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:11

Heb je al eens overwogen alleen een paardenhoofd te proberen en te kijken hoeveel detail je erin krijgt? Challenge 6.0. :D

Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 19:54

O, je moest eens weten hoeveel plannen ik nog heb... maar ik heb ook heel veel heel leuke opdrachten. Als ik ooit zonder kom te zitten ( wat ik niet hoop :) )ga ik aan het soort dingen werken waar jij het over hebt.

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:14

Super realistisch joh! Die houdingen van die ratjes zijn leuk en dat paardje ziet er zo 'Woest' uit met die manen! En hoe heb je die staart zo mooi gekregen?

Kabayo

Berichten: 13972
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:17

Geweldig <3
Wat kost zoiets? Kan het niet vinden op de site :o

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:28

Mischa schreef:
Super realistisch joh! Die houdingen van die ratjes zijn leuk en dat paardje ziet er zo 'Woest' uit met die manen! En hoe heb je die staart zo mooi gekregen?

Komt van deze foto af

Afbeelding

Stiekem was hij ook wel een beetje erg fris op dat moment haha, heerlijk lopen rennen, deze was een paar minuten eerder gemaakt :')

Afbeelding

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:30

Ik blijf fan van je wolliewatjes, ook zo leuk Hoe mensen erop reageren, komen nog heel wat aanvragen bij denk ik. En ik wil natuurlijk van mn hele collectie een wolliewatje.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:33

Agosh, wat zijn ze leuk! Vooral die ratjes, aww! <3

Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 20:51

Mischa schreef:
Super realistisch joh! Die houdingen van die ratjes zijn leuk en dat paardje ziet er zo 'Woest' uit met die manen! En hoe heb je die staart zo mooi gekregen?


Ik ben begonnen met de wol waar ik staart en manen van maak uit te kammen. Dan kan ik het makkelijker mengen - dit paardje heeft drie kleuren in zijn staart om in de buurt van de kleur op de foto te komen- én het valt mooier. Per ongeluk uitgevonden..... :)

Kabayo schreef:
Geweldig <3
Wat kost zoiets? Kan het niet vinden op de site :o


Ik stuur je een pb'tje.....

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:55

Duidelijk te zien dat het van die foto af is. Echt knap dat je dat zo goed na heb kunnen maken :j Mooi krachtig paard ook!

joey_lover

Berichten: 1286
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:11

Oooh, die ratjes <3 <3 <3

Lukasje
Berichten: 11251
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:20

De ratjes zijn prachtig ! <3 zoals zo veel van je werk !
Het paardje is ook knap, maar als ik de foto vergelijk, vind ik de manen ietsjes licht uitgevallen, maar mss kan je de echte kleur niet beter benaderen, dat kan natuurlijk ook.
Erg leuk om je werk te zien.

silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:24

Zie ik dat nou goed, zit er zelfs grijs onder het oog van het paard? En de kleur van de hoeven... Die ratjes zijn ook heel gaaf, vooral dat ene voorpootje van de eerste!

Ik volg weer! :D

Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-17 21:47

Lukasje schreef:
De ratjes zijn prachtig ! <3 zoals zo veel van je werk !
Het paardje is ook knap, maar als ik de foto vergelijk, vind ik de manen ietsjes licht uitgevallen, maar mss kan je de echte kleur niet beter benaderen, dat kan natuurlijk ook.
Erg leuk om je werk te zien.



Het blijft altijd het benaderen van de kleur.... en meestal krijg ik het helemaal niet goed. Er is een flink aantal leuke kleuren gewoon kant en klaar te koop maar heel vaak is het het net niet. En dan wordt het mengen. Ach, helemaal hetzelfde krijg ik het nooit, er zijn mensen die daar veel beter in zijn. Maar misschien dat ik het ooit nog echt goed leer. Als je de staart van het paard in het echt ziet zie je ook dat de kleuren er in een soort streepjes doorheen zitten. Dat komt omdat je het met elke keer dat je het kamt en verdeelt korter maakt. Bij de manen is dat geen probleem, daar kun je gewoon heel lang doorgaan omdat die kort zijn, maar bij de staart houdt het al vrij snel op :) En het blijven natuurlijk vilten beestjes, gemaakt van gewone wol...

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:48

Super leuk!

Lukasje
Berichten: 11251
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:03

Madelief schreef:
Lukasje schreef:
De ratjes zijn prachtig ! <3 zoals zo veel van je werk !
Het paardje is ook knap, maar als ik de foto vergelijk, vind ik de manen ietsjes licht uitgevallen, maar mss kan je de echte kleur niet beter benaderen, dat kan natuurlijk ook.
Erg leuk om je werk te zien.



Het blijft altijd het benaderen van de kleur.... en meestal krijg ik het helemaal niet goed. Er is een flink aantal leuke kleuren gewoon kant en klaar te koop maar heel vaak is het het net niet. En dan wordt het mengen. Ach, helemaal hetzelfde krijg ik het nooit, er zijn mensen die daar veel beter in zijn. Maar misschien dat ik het ooit nog echt goed leer. Als je de staart van het paard in het echt ziet zie je ook dat de kleuren er in een soort streepjes doorheen zitten. Dat komt omdat je het met elke keer dat je het kamt en verdeelt korter maakt. Bij de manen is dat geen probleem, daar kun je gewoon heel lang doorgaan omdat die kort zijn, maar bij de staart houdt het al vrij snel op :) En het blijven natuurlijk vilten beestjes, gemaakt van gewone wol...


Het was ook een superkritische noot van mezelf hoor want ik vind de wolliewatjes gewoon schattig en erg knap gemaakt. Ik zou zelf zoiets noooooit in elkaar kunnen zetten. Het was absoluut niet negatief bedoeld want ik ben fan van je werk.

Madelief

Berichten: 370
Geregistreerd: 06-06-09

Re: [Volg][ART] Wolliewatjes blijven komen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-17 08:26

:) Ik dacht ook niet dat je het negatief bedoeld had... en je hebt gewoon een punt. Ik hoop dat ik het mengen beter leer. Ik vind het fijn als mensen zeggen wat ze vinden :)