[CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Steefz

Berichten: 2081
Geregistreerd: 26-10-13

Re: [CHALLENGE] 2017: Een tekening per dag/week/maand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 18:43

Leuk! Ik ga voor minimaal 12 kleurpotloodtekeningen in 2017, dus elke maand 1. Ben niet zo'n fan van snelle losse tekeningen maken, dus houd het op gedetailleerde werkjes.

Succes allemaal!


Steefz

Berichten: 2081
Geregistreerd: 26-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:44

Ik kom ook even binnenvallen!

Pagina 48
Seven: Mooi sprekend oog en ook het hoofdstel ziet er netjes uit! Je digitale 'krabbel' is goed gelukt! En dat in 20 minuten...
sanneb: Ik vind dat abstracte van beide werkjes wel wat hebben! Kies je de kleuren random of kijk je wat bij elkaar zou passen? De eerste en de derde van deze pagina vind ik net wat aansprekender dan de tweede (met paletmes gedaan?).
eclair98: Heel duidelijk een stokstaartje! Knap dat je dat met een paar lijnen zo herkenbaar kunt laten lijken. Ook de chagrijnige schildpad ziet er goed uit. Helemaal niks mis met losse, snelle schetsen.
Telpeva: Heel leerzaam, zulke kleine schetsjes! Het bos vind ik ook wel wat hebben. Ben nu heel benieuwd hoe hij ingekleurd er uit zal zien.
joey_lover: Wat een geweldige stijl heb je toch! Prachtig kleurgebruik.

Pagina 49
Seven: Prachtig geworden! De papierkleur vind ik er ook goed bij passen. Het enige waar ik een beetje raar tegenaan kijk zijn de neusgaten; de één is groter dan de ander. Die ocelot(?) ziet er al gedetailleerd uit! - 2 minuten later - ah, toch een ocelot dus. :D Wauw!
anniekow: Mooi, dat groene paard! Ik zou bijna denken dat je hem met vilt gemaakt hebt in plaats van met markers. :)
Telpeva: Heel leuk werkje van die muizen/woestijnratjes! Goed dat je verschillende kleuren hebt gebruikt. Die cartoonpaardjes kunnen zo een boek in.
eclair98: Met kleur werken gaat je ook goed af zo te zien! Hier wil ik wel meer van zien.
joey_lover: Mooie, vlotte schetsjes! De herder is mijn favoriet. En dat stempelpaard, gaaf! Misschien is het al gevraagd, maar hoe werkt zoiets? De zwaan is ook erg mooi. En dat kalfje, prachtig!
Nayomie: Je digitale werkjes worden echt steeds beter! Die weerspiegeling in de bus is heel knap gedaan.
RenskeFrea: Leuke schetsjes! Die giraf spreekt me het meest aan.
zwanepol: Logisch dat je hier trots op bent! Prachtige tekening.

Pagina 50
eclair98: Maak je deze schetsen met paint? Ik vind ze er in ieder geval strak uitzien. Die salamander in kleur is gaaf!
Selina: Je inkttekeningen worden steeds beter! Ziet er goed uit!
Seven: Leuk gedaan, die letters!
Pluizebolpum: De bewerkte versie met Gimp is echt prachtig! Lijkt bijna alsof het gebrand is in hout.

Ik loop al behoorlijk achter... Maar goed, hierbij mijn 1/12. Kleurpotlood en Oost-Indische inkt op A5-formaat Canson 1557.

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DieL_Zor, mariettek, MyLittleAnna en 30 bezoekers