duussss, ben ik weer begonnen met tekenen !

vind hem zelf aardig goed gelukt voor de eerste keer!

toch wel aardig voor een 13 jarige:D.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alleen met een hb-potloodje?? 
Ik doe het je niet na
Karin_88 schreef:Ik vind m leuk gelukt jaalleen met een hb-potloodje??
Tip voor de volgende keer, de onderkant van de hals loopt naar mijn idee te groot uit, die mag nog wat "slanker", zeker in vergelijking met het niet te lange hoofdje.. Verder misschien de oortjes wat groter..
Ik ben jaloers op je tekenkunsten hoorIk doe het je niet na

je zegt dat je 13 bent, en dan moet je op creabea posten.. Jaimyliefje schreef:wat ik zie is dat je de neus en de ogen als het ware vanuit twee verschillende standpunten hebt getekend. De neus bekijk ik van de zijkant oo jou tekening, de ogen/het voorhoofd schuin van voren. Ook zou ik de hals van boven wat ronder maken, en van onder juist wat minder, zo wordt de hals een tikke sjieker en ronder. Tenzij je dit bewust hebt gedaan natuurlijk
Maar wel knap voor de eerste keer!
Jaimyliefje schreef:ps. je tekening staat op het verkeerde forum dus ik zal eventjes moeten temmenje zegt dat je 13 bent, en dan moet je op creabea posten..
Macusa schreef:Ik vind hem hartstikke goed hoor! Wat kan helpen om de verhoudingen nog beter te krijgen is eerst een grove schets te maken die bestaat uit geometrische vormen (circels, rechthoeken etc). Hierbij een voorbeeld van een beer, maar dat kun je ook met het hoofd van een paard in meer detail doen: