Zelfportret

Foto is expres zo krap gemaakt. I love it
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daf schreef:Allereerst mijn complimenten, lijkt mij erg moeilijk om een zelfportret te maken. Vind het een mooie compositie. Mijn aandacht wordt erg getrokken naar je tanden, maar dat is niet negatief.
Vind het een erg fijn beeld.

loveshadow schreef:Prachtige foto! Mooi dat hij in zwart-wit is !
Mooi zinnetje erbij ook, hihi!

Cassidy schreef:Erg leuke foto, dat zwart-wit is heel goed gekozen, compositie is ook heel apart. Complimenten!
smeetjoew schreef:Vind het een prachtig portret van jezelf!![]()
De foto knalt echt; dat zie je maar weinig. De pretoogjes, met de prachtige lach en ontzettend mooie rij tanden maken het erg sprekend! Ik vind het súper gedaan! Hier moet je niets aan veranderen. Crop is ook lekker gedaan, evenals de z/w omzetting.
Topplaat als je het mij vraagt!
Wat ik me nu ook afvraag; hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het ziet er net uit alsof iemand anders de foto heeft gemaakt. Haha. Niet dat ik dat echt denk, maar zo oogt 'ie. In de spiegel geprutst of met de timer, of.. ?

Die twinkeltjes in je ogen maken het echt

?! alleen de neus is naar mijn idee wat teveel overbelicht... _Charlotte_ schreef:mooie foto..zou graag ook de kleur willen zien in link?! alleen de neus is naar mijn idee wat teveel overbelicht...

een heerlijke foto voor in een mooi lijstje op een nachtkastje
hahaha toen ik dat las over je schouder + miniokselstukje, zag ik het wel meteen en nu zie ik het nog
de schouder vind ik niet zo storend, het inimienistukje oksel wel een beetje, nu ik het zie valt het op 
Ook bij de kleurenversie. Heb er geen kleur oid. in gegooit.