Mooi gedaan Ik vind de eerste versie mooier. Spreekt me gewoon nét iets meer aan. Stoor me alleen een piepklein beetje aan de make-up bij het linkeroog (klein beetje uitgelopen). Verder geen commentaar. Erg mooi
Doe mij de eerste maar. De 2e is té licht. Op de eerste kom je veeel zachter over. En de nabewerking vind ik op de 2e niet echt mooi, je ziet dat de ogen verscherpt zijn en nja.. Vind gewoon de eerste het mooist.
Wauw, mooie foto's weer! Ik vind de 2e ook mooier, dat lichte past inderdaad wel bij Escha's gezicht. Mooie glimlach van Escha, en goede foto van Juul, Top!
Tweede foto is niet overbelicht, hoor. Geen uitgebeten witte vlakken te bekennen in de foto of in Escha haar gezicht. Of jouw beeldscherm instellingen staan niet helemaal goed.
Links in het haar is het toch écht nipt overbelicht, of net niet overbelicht. Bij de eerste zie je stukken meer details (voornamelijk bij het haar)
Opzich vind ik de tweede beter, net zoals Escha zegt, past beter bij de sfeer. Jammer van de uitgebeten stukken in het haar (die er imo wel aanwezig zijn) Want dan vind ik alsnog de eerste leuker.
Bedankt voor je reactie, Soet! Misschien zijn mijn beeldscherm instellingen dan wel niet goed, want hier is nergens overbelichting op de tweede. Enkel een vlekje in de rechterbovenhoek.
Kan best zijn dat m'n beeldscherm instellingen nét niet goed zijn. Maar zoiezo vindt ik een foto die net op het randje ligt minder, als je snapt wat ik bedoel.
Wat betreft z/w; doe hem mij maar er net tussenin. (ja, moet toch weer moeilijk doen) De kleurenversie die je me laatst liet zien vond ik ook fijn trouwens!
Verder mooie foto Juul.. fijn licht, prima gedaan.
Mooie foto, lekker pakkend! Ik zou ook voor de tussenweg gaan, ik vind de lichte versie net iets té licht, en die ander net iets té donker. Maar voor de rest vind ik hem zeker geslaagd!