[FOTO]blonde peuter aan de zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

[FOTO]blonde peuter aan de zee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 18:25

hoi,
dit is wederom mijn lieve argentijnse nichtje.
Ditmaal aan de zee Haha!

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

foto's zijn gemaakt met eenvoudige huistuincamera en ik ben absoluut geen prof Lachen

en dan nog even deze, geen goeie foto ( oa de blauwe arm die er op staat Knipoog ) maar ze staat er wel erg schattig op :

Afbeelding

Mireille

Re: [FOTO]blonde peuter aan de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:37

Moderatoropmerking:
Kunnen we ontopic blijven? Hoe schattig het meisje wel niet is, en verjaardags wensen horen niet in een topic waar fototechnisch commentaar gevraagd word.
Diverse berichten verwijderd.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:05

Ik snap heel goed waarom deze foto's eerst zo geweldig werden ontvangen, want je nichtje (het is je nichtje toch?) is echt een prachtmeid.
Maar als ik nou kijk naar de foto's zelf, dan vind ik ze niet zo bijzonder. Bij sommige foto's zie ik niet precies wat nou scherp is en de eerste foto vind ik gewoon een leuk vakantie-kiekje.
Natuurlijk zijn het hele leuke foto's voor jou (en ik vind ze ook leuk om te zien), maar het zijn niet echt geweldige foto's voor het publiek.
Begrijp je me? Lachen

Je nichtje lijkt trouwens erg veel op die van mij!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:51

Geen bijzondere foto's, maar de 3e vind ik er echt uitspringen.
Ik blijf echt kijken naar haar blik, erg mooi licht ook.
Ik raad je echter aan om een deel van de lucht weg te croppen van de foto, zo komt hij beter uit Lachen

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 22:29

@myra: voor mij zijn ze wel bijzonder uiteraard Knipoog maar elk zin mening natuurlijk Lachen
Dankje voor de tip Lachen

@veirl: ja het is mijn nichtje en ik vind het ook een prachtmeid Haha! Voor mij zijn deze foto's wél bijzonder, ook omdat ik eigenlijk gewoon enkele foto's had gemaakt en ik deze gewoon nog iets vond vinden Haha! Ik vermeldde al dat ik geen prof ben en het zelden doe, maar tips zijn altijd welkom Lachen