Heey, ik heb een schilderij van een ezel gemaakt Door mijn grote liefde voor de grijze ezel moest en zal het dus een grijze ezel worden Hij is nog niet af de neus moet nog goed en de achtergrond nog een kleurtje(weet niet hoe ik die achtergrond moet doen) Ik ben eigenlijk vet slecht in tekenen enz en is de 1e keer dat ik een ezel heb gemaakt Ik heb het gemaakt als verjaardagscadeau voor iemand (hoop dat ze er blij mee is) Nouja, nu even DE foto
TADDDAAAA
Groetjes, Nanette.
Laatst bijgewerkt door Lontje op 22-10-10 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Iemandiemand
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 20:13
40 keer bekeken en geen reactie... Zo lelijk is hij niet Het is de bedoeling dat hij totaal niet klopt
melanie_h
Geplaatst: 22-10-10 20:15
dan zal ik maar reageren dan Ik weet niet wat ik ervan vind, maar op de een of andere manier klopt hij niet helemaal
PussInBoots
Hahaha, ik vind hem wel leuk. Ik zou nog wel iets met de achtergrond doen...zo is het zo...ehm...leeg?
Edit: Ik lees dat dat nog de bedoeling is.
Laatst bijgewerkt door PussInBoots op 22-10-10 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
_l_amanda_l_
hahaha, leuk! ga je hem nog een achtergrondkleurtje geven? knalgroen ofzo
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 22-10-10 20:17
Ik vind hem cool! Kleurtje op de achtergrond zou denk ik ook wel leuk zijn.
Iemandiemand
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 20:17
HmHm hij is ook nog niet af en het is de bedoeling dat hij totaal niet klopt Ik dacht de achtergrond in 4 stukken verdelen en elk een andere kleur geven... Maar ben dan bang dat de aandacht van de ezel minder wordt...
miss_nadine
Geplaatst: 22-10-10 20:18
Ik denk dat een kleurtje op de achtergrond het wat completer maakt maar hij is echt niet lelijk hoor vind het best knap gedaan voor iemand die zegt slecht te zijn in tekenen
Ik denk niet dat ik de ogen zou veranderen... het zou zonde zijn als de ogen (te) realistisch worden terwijl de rest dat niet is. Misschien een wit stipje boven de pupil, maar veel verder zou ik persoonlijk niet gaan.
Iemandiemand
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-10 20:57
Ja, ik laat de ogen ook zo. Ik verpruts hem dan denk ik een beetje
Rinske
Geplaatst: 22-10-10 21:12
Omdat ie zo stylistisch is zou ik juist ook geen realistische achtergrond maken, maar wellicht juist patronen met kleuren, bijvoorbeeld afrikaanse of zuid amerikaanse patronen ofzo. Dat lijkt me juist wel leuk passen hierbij.
Ik vind hem wel leuk, super grappig .
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
De patronen waar Rinske het over heeft lijken mij ook heel erg gaaf te staan bij dit schilderij. Daarmee haal je wel wat aandacht van de ezel weg maar het maakt het geheel wel spannender. Indien je de achtergrond in kleur zou maken zou ik toch kiezen voor 2 of meer kleuren en dan in vlakken dit omdat 1 kleur gauw saai gaat worden.
Verder nog een tip voor het fotograferen van je werk. Zorg er voor dat je werk goed rechtop staat oftewel evenredig met de lens van je camera. Doordat je nu schuin van voren de foto genomen hebt vertekend het beeld meer dan de bedoeling is.
Denk je bij het openen van een volgend topic aan je [TAG]?
Danku Hij is ook best wel grappig Ik ga hem dan denk ik toch in 4 stukken verdelen en dan kleuren.... Groen en geel zowiezo. Ik zal hem als ik hem af heb rechtop fotograveren. Bedankt voor de tip! ( Sorry, ik zal invervolg ook denken aan de [TAG]!!)
Iemandiemand
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-10 16:11
Heey, hij is af Heb toch een helemaal andere achtergrond gedaan
Oh, ik vind hem erg leuk. Die achtergrond maakt hem helemaal af. Zo is hij veel leuker dan op je 1e foto En zijn koppie is ook mooier/beter geworden zo