[VER] De meelifter

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Marianne

[VER] De meelifter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 20:29

Hij heeft al een kleine twee weken op mijn hyves gestaan, maar nu toch ook maar hier op bokt. Feedback erg welkom!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Van mijn ouders heb ik geleerd dat meeliften verkeerd is. Tenminste, als je diegene niet kent. Meeliften met bekenden is natuurlijk wel toegestaan, mits het een verantwoord persoon is! Knipoog Helaas houdt niet iedereen zich daaraan, zo ook vandaag...

Ik reed rustig op mijn fiets naar huis, genietend van het zonnetje, dat zich -spijtig genoeg- al een paar dagen niet zo had laten zien.
Aan het begin van de Steegt ontmoette ik mijn meelifter. Gelukkig was hij niet zo groot, en zeker niet zwaar! Weigeren kon ik hem niet, hij zou er immers niets van snappen! Praten deed hij niet.. hij wiebelde enkel wat rond. Ik bedacht wat hij me allemaal wel niet zou kunnen vertellen, als ik hem vroeg wat hij allemaal had meegemaakt in zijn korte leven.
Het dorp was inmiddels al bijna in zicht, maar nog steeds bleef hij rustig zitten. Pas toen ik thuis afstapte, vond hij het ook tijd om te gaan. Helaas was hij zo snel weg, dat ik hem niet meer kon waarschuwen. Ik zou hem toch eigenlijk de boodschap door moeten geven die ik geleerd heb.. ook al geldt het misschien toch niet altijd..

Dus, mocht je een lieveheersbeestje zien, met zo'n 12 stippen op zijn rug, vrij groot voor zijn soort, waarschuw hem dan even namens mij, voordat hij de verkeerde persoon treft..

ZusJacobs

Re: [VER] De meelifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:47

WHAHA echt super bedacht ROFL
Heerlijk Haha!

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 21:10

Dank je wel!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:20

haha ik las het zo en ik zat er echt op te wachten Lachen hij is erg leuk !

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:37

gewoon een heerlijk leuk stukje!