) tekeningen met fineliners. als vanouds begonnen met het eerste het beste wat ik tegen kwam. eerst waren dat zebra's:
maar toen de novanews. daarop stond een toller die uit het water kwam gerend. nogal wat spetters dus....
ik ben me er van bewust dat de verhoudingen niet zo kloppen, maar waar ik nu vooral tegenaan loop zijn de waterdruppels, en het blijft lastig om niet teveel maar ook niet te weinig ''zwart'' te gebruiken omdat het al snel zo'n blok van zwart vormt
ondertussen heb ik sommige stukken (mn de ''afscheiding'' van hoofd en romp) al wel wat zwaarder aangezet, wat merkbaar beter is, maar ik blijf toch een beetje voorzichtig heb ik het idee... 
en uiteraard zijn er nog veel andere dingen op aan te merken, die ik uiteraard heel graag wil verbeteren mits mogelijk, dus heb je ideeën? graag
ik werk op een soort ''linnen''papier, formaat ongeveer A5 en ik wil niet weten hoelang ik al bezig ben
(foto van de voorbeeldfoto...)

begin:

(detail)

hier ongeveer ben ik nu:

maar op een gegeven moment werd het wel makkelijker om dingen zo te corrigeren dat het niet opviel.
)
Geduldwerkje denk ik.