[FOTO] poppies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

badeend14

[FOTO] poppies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 17:38

Lekker afgezaagd, maar wel goed om te oefenen.
Hier dus wat probeersels met mijn nieuwe camera (canon eos 400d). Gemaakt met de kitlens. Sommige foto's zijn gecropt, verder is er niets aan bewerkt.

Het is een soort serie geworden over ''het leven'' van een klaproos.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik geef geen eigen commentaar, ben benieuwd wat jullie vinden.
Commentaar is dus welkom, maar wel onderbouwd. Ik moet nog veel leren, en dat lukt beter met tips en kritiek van anderen.
Shoot me Vork !
Laatst bijgewerkt door badeend14 op 16-06-08 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

arian_wolf

Re: poppies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:40

De 2de foto vind ik erg mooi! Ik vind je compositie goed. Ik ben zelf ook nog maar een beginner dus veel tips kan ik je ook niet geven Bloos

YellowKitten

Re: [FOTO] poppies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:56

leuke fotos. Lachen maar als je het leven van een klaproos wil beschrijven (weet niet of dit ook je oorspronkelijke idee was?) zou ik alle fotos gelijke formaten laten hebben, en er een geheel van te maken. Bijv in 1 afbeelding plakken, witte achtergrond met zwarte randjes eromheen ofzo. Lachen
Was het trouwens een oranje klaproos? Ik had graag een wat 'frissere' kleur gezien, persoonlijk vind ik ze ietwat flets Bloos
Ik vind de laatste trouwens wel gaaf, die heb je ook mooi gecropped! Lachen

badeend14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 10:15

Bedankt voor je reactie Lachen

Het was niet mijn oorspronkelijke bedoeling om het leven van een klaproos te laten zien. Het is idd leuker om er een geheel van te maken, en dat was ik al van plan toen ik erachter kwam dat het eigenlijk een klein serietje is.
Het is een oranje klaproos. Maar vind je het oranje flets? Dat vind ik zelf eigenlijk wel meevallen.. Schijnheilig

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:22

Mooie foto's, leuke composities weer eens wat anders dan anders! Ze zijn ook lekker scherp, 3 is mijn favoriet.

badeend14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 14:11

Heeft verder niemand meer commentaar of tips? Ik wil graag leren... Schijnheilig