Ik heb nog een aantal sieraden te koop. Ook nog 3 me 2 you knuffels en playboy artikelen.
Hou rekening met de verzendkosten Deze bedragen namelijk voor de sieraden niet zo veel maar voor de knuffels en playboy artikelen zijn deze 6,20.
Waar geen prijs bij staat is
bieden!1. Armbandje 3 delig. Hoort bij elkaar, hangt een vlindertje en een bloemetje aan.

2. Een "gedraaide" ring. Is gedragen, is ook te zien aan de foto. nep zilver

3. Een ring met 2 steentjes erin. Ziet er nog goed uit. Amper gedragen. nep zilver
http://img372.imageshack.us/img372/1825/nr3tn3.jpg4. Een ketting met een slotje en een sleutel. Er mist 1 diamantje, linksonder bij het slotje. nep zilver

5. Een hangertje van een steigerend paardje. nep goud

6. Een hartje met steentjes. Er mist geen steentje! Is met ketting. Niet gedragen. nep goud.

7. Lange eenvoudige ketting voor om te hangen

8. Ketting met dolfijntje eraan. Nooit gedragen

9. Lange leuke ketting

10. Lange ketting. Zijn er 2, horen bij elkaar

11. Leuk armbandje

12. Leuke lange ketting

13. Armbandje, zit aan elkaar vast. nep goud

14. Zwangerschapsbol (?), Is met een heel lang touw

15. 5 losse armbandjes. nep goud

16. Grote armband

17. Grote armband

18. Leuke,smallere armband. Met een sluiting. Kun je open klikken zeg maar.

19. Leuk schattig armbandje

20. Hele lange ketting

21. 5 armbandjes, goudkleurig. NIEUW! 5 euro exclusief.

22. Links horloge: Zilver-goud kleurig horloge. Geen merk 2,50 exclusief. Niet gedragen. Moet nieuwe batterij in.
Rechtse horloge: Namaak Rado horloge. Nooit gedragen. Moet tevens nieuwe batterij in. 10 euro exclusief.
Voor betere foto's even laten weten.

23. Nep zilveren armbandje, nooit gedragen. 2,50 exclusief
http://img136.imageshack.us/img136/980/nr23bw6.jpg24. Nep zilveren armbandje, amper gedragen. 2,00 exclusief

25. Echte zilveren ring. Nooit gedragen. Kaartje hangt er nog aan. Maat 16,5. Te klein gekocht. Nieuwprijs: 69,90. Mag weg voor 17,50 exclusief verzendkosten

26. Nep zilveren ring. Amper gedragen. 2,00 exclusief verzendkosten.

27. Handgemaakte zilveren ring. 10,00 exclusief verzendkosten

28. 2 echte zilveren ringen. Horen bij elkaar, maar mogen ook apart weg. 5 euro exclusief per stuk.

29. Echt zilveren playboy ring. 12,50 exclusief verzendkosten.

30. Echt zilveren ring. 12,50 exclusief verzendkosten

31. Echt zilveren ring. Wel enige gebruikerssporen. 5 euro exclusief verzendkosten.

32. Echt zilveren hangertje. 5 euro exclusief verzendkosten.

33. Paarden sleutelhanger. Nep zilver. 1,50 exclusief verzedkosten.

34. Nieuwe oorbellen. Nep zilver. 2,50 exclusief verzendkosten

Dan heb ik nog 3 me 2 you knuffels te koop. Deze heb ik altijd op de kast laten staan en zijn echt als nieuw!
1. Een grote me2you knuffel. Heeft een muts op en wanten aan en een sneeuwbal vast. Groter formaat. In de winkel kosten deze 30 euro.

2. Een grote me2you knuffel. Met een pyjama aan en een knuffel vast. Groter formaat. In de winkel kosten deze 30 euro.

3. Een kleinere me 2 you knuffel met de letter E vast.

Playboy artikelen.
1. Een playboy lamp. In de winkel kost deze 39,95. Hij is ongeveer 40 cm hoog. Geen batterijen, werkt met een stekker. Geeft roze licht af.

2. Playboy kussen. Ook nooit wat mee gedaan. Heeft alleen gelegen. Kost in de winkel 20 euro.

3. Een playboy dekbek overtrek. 1 persoons. Het is een satijnen dekbed overtrek. 1 keer op gehad en daarna niet meer aangezien ik niet lekker lig onder satijn. Nieuwprijs 35,-

4. Ik heb ook nog 2 kleine knuffeltjes van de playboy. Deze zijn ongeveer 10/20 cm. En zijn met een zuignap te bevestigen. Gaan weg tegen een goed bod. 1 ervan is zwart met wit en de ander roze met zwart.