Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn geweldige paardje; Dandy!
Dandy’s afstamming is Quarterhorse x American Saddlebred, en zijn leeftijd verklap ik nog niet (dus ook niet spieken in mijn profiel
) Dit is de eerste keer dat er foto’s van Dandy op bokt verschijnen, dus ik hoop dat jullie ze leuk vinden!
Het zijn foto’s uit een tijdsperiode van bijna 2 jaar, ik hoop dat jullie een positieve verandering zien!
Deze foto is op een van de eerste keren gemaakt. Hij was behoorlijk dik...

Dit was de allereerste keer dat ik op Dandy zat, let vooral op die buik en dat vlassige staartje.
En zijn gezichtsuitdrukking niet te vergeten
.
We wilden het westernzadel een keertje uitproberen
.
De volgende foto is in eind winter gemaakt, nog steeds in wintervacht, maar heel veel afgevallen!

Hij is hier uit wintervacht, was alweer scheelt, maar nog steeds niet echt op gewicht. Rond maart 2007 schat ik?

Z'n knappe koppie!

Op de eerste buitenrit!

De volgende foto is van een fotoshoot in juni, hij zat toen mooi in z’n vacht, en had het lekker naar zijn zin.

(Zonder cap is eigen keuze, was alleen even voor 5 minuutjes erop zitten!)
Samen met Roosmarijn (_Roosmarijn_ op bokt) gingen we op bezoek bij 't thuisfront.

Dit is ergens in de zomer, we hadden 'n beetje een maffe bui
. Hij vond het wel helemaal geweldig! 
Helaas is deze een beetje wazig, maar hij showt hier heel trots zijn nieuwe scapahalster!

Dit is een paar weken terug, toen het zulk mooi winterweer was!

Met zijn vriend L.A. in de wei!
En tot slot de laatste paar foto’s, gemaakt op 12 Januari 2008!
In wintervacht, in de wei!

-Hallo, heb jij eten?

-Haal me er nu uihuit! Ik blijf achter je aan lopen hoor!

-Kijk een hoe vies ik ben? (Ik had hem vijf minuten geleden nog gepoetst
)En, wat vinden jullie van mijn kanjer? Is hij opgeknapt?
Ohjah, en hoe oud zouden jullie hem schatten? * Diegene die het al weten, niet verklappen hea
*Liefs, Donna.