Leuk dat je een kijkje komt nemen in mijn topic.
Gisteren (20 Oktober) ben ik op visite geweest bij m'n oude teddybeer pony. Polly Again !

Het was echt fantastisch om haar weer te zien, en ik wou al een hele tijd weer een nieuwe serie foto's van haar, dus zo gezegd zo gedaan !
Polly had ik gekregen voor mijn 9de verjaardag, en ben inmiddels 14.
In Maart 2006 heb ik deze lieverd met pijn in mijn hart verkocht aan mensen in Hulshorst. Daar mocht ze heerlijk van haar pensioen gaan genieten na alles wat ze voor me heeft gedaan, en heeft meegemaakt.
Ze was het laatste jaar bij ons ook heftig ziek geworden, en we wisten ook niet of ze het zou redden. We hebben haar weer opgelapt, maar toen was ik te groot geworden voor dit lieve kleintje.

En ze werd ook echt te oud voor het harde werken dat ze bij moest doen...

Aan het begin had ik het er echt heel moeilijk mee dat ze weg was. Het was toch m'n eerste pony, en ik had veel met haar mee gemaakt. Iedere keer als ik haar ging opzoeken en ik zag haar aankomen draven en naar me hinniken, en als ik dan weer wegging en ze deed het weer, scheurde mijn hart gewoon. Het deed echt zeer..

Uiteindelijk wende ik eraan, en toen Polly ook begon te wennen daar zag ik gewoon dat ze het goed had. Ik heb er nu ook eindelijk echt vrede mee.

In 2005 had me moeder eens een fotosessie van ons 2en gemaakt in de wei, echt heel mooi !
Zoiets wou ik ook deze keer weer, en ze zijn echt fantastisch geworden !! Ik heb echt genoten van die middag.
Zometeen een foto van in 2005, en dan die van nu. Duidelijk verschil hoor ! Maar dat koppie van haar, en die stralende oogjes.. geen steek veranderd !

En ja, eigenwijs is ze ook nog steeds.. maar niet stil willen staan en als het te lang duurde weer naar de wei willen crossen

Nou, geniet van de foto's zal ik maar zeggen, en welke zal ik uitvergroten ?
Enne.. had ik trouwens al gezegd dat ze 27 is ?? Sexy oma is het gewoon

1. Foto van 2005.

2. Nog een foto van 2005, 3 - Draven

4. En dan nu, nú ! Polly bij aankomst in de wei, lekker ver inzoomen kan dat ding

5. Ze heeft me gezien !

6. Lisanne wou haar nog even poetsen. Leuke foto, enkel jammer van het oor.

7. En erop !

8. Wiebel wiebel.. ff weer wennen hoor

9. Euh,, ohw ja ! Ik moest bij jou altijd van die moeilijke dingen doen. Netjes staan he, zo toch !?

10. Van achteren gefotografeerd.

11. Het went wel weer. Lekker vertrouwd.

12.

13. Kwijl !!

14. Lekker relax..

15. Love it ! Mooie belichting ook

16. Polly : Jam jam lekker gras ! Ik : Lol met Lisanne.

17. En toen stond ik er weer naast.

18. Pony weer losmaken.

19. Met Lisanne er ook bij.

20. En dan weer in volle galop de wei in stormen !!
21. Wieeee

22. Ze is ook echt níets veranderd ! Ze laat altijd goed zien we de oudste en wijste is, dus ook de meeste rechten !

"Gaat weg ! Laat me vriendin met rust jij..jij.. mislukte ruin in de andere kant van het draad !!

Laat je een berichtje achter !?