Hehe ik dacht dat ik allang gereageerd had joh, maar nog niet eens hier
Ik zal ook even m'n mening geven over 't uitvergroten 
Ik zou absoluut niet voor foto 4 of 9 gaan om te laten uitvergroten vanwege het storende hek.
Foto 5 en 11 zijn afgrijselijk overbelicht (foto 11 is gewoon lelijk
) en bij foto 11 staat Gomp d'r niet eens helemaal op
Ook foto 12 is wat overbelicht.
Foto 13 vind ik zelf wel leuk maar is natuurlijk niet zo leuk om uit te vergroten en ook wat donker.
Foto 3 heeft een erg kleine scherptediepte, de scherpte ligt nl. op de neus en loopt daarna al gauw af, op groot formaat ga je dat misschien wel goed zien, maar misschien valt 't ook wel mee. 
Bij foto 7 komt 't lichaam niet helemaal mooi uit gewoon, dat zou ik voor een vergroting ook niet doen.
Dan houd je 1, 2, 8 en 10 over geloof ik. Als je jezelf er niet op wilt hebben, vallen 2 en 6 ook af en houd je 1 en 10 over.
Zelf vind ik dan 1 het mooist, maar ik kijk dan vnl fototechnisch: de compositie vind ik zo leuk en het moment goed, plus dat de kleuren/lichtinval de foto voor mij een fijn sfeertje geven. Dat zou dus weer mijn keuze zijn, maar ik geloof dat de meeste hier weer een totaal ander idee hebben 
Kies gewoon de foto die jij zelf mooi vindt en waarop je Gomp echt herkent als "typisch Gomp" of als "wat kan Gompie toch mooi zijn", dan zit je voor jezelf altijd goed