en ze kwam eigelijk zo goed als verwaarloosd bij ons aan heel dof en de glans uit haar ogen was weg.
(heelaas geen foto's van)
in de eerste 1 a 2 maanden was het een hele brave pony en liep in beginners lessen enso maar toen de eerste keer dat ze ging rollen was bij ons in de les we hebben er toen heel hard om gelaggen
maar ze deed het elke les en iedereen werd bang voor haar! ze werd weinig in de lessen gedeelt en het werd mijn 'vaste paardje' in de les, door de weeks mocht ik er vaak op vrij rijden en zo werd het mijn lievelings paardje.
in september 2006 zei me moeder tegen me dat ik donna mocht gaan leasen en dat ik het er maar met de 'manege eigenaar' over moest gaan hebben.
zei vond het een heel goed idee omdat ze er toch bijna niet meer in konden delen in de lessen.
en en zo begon ik 1 januari 2007 met donna te verzorgen ze zag er toen zo uit: ze had geen spieren in haar nek in ik vond haar veel te mager ze stond alweer 2 maanden op stal dus dof was ze niet meer
zoals je hier ziet heeft ze een heel dun halsje
ik rijd haar maar 3 keer per week, en rijd nu alleen nog FNRS wedstrijden waar ik F9 rijd!!
en dat gaat prima op donna, ik heb alle wedstrijden op donna gewonnen
(hahaha) en wil in de toekomst vast KNHS gaan starten.
hoe ze er nu uitziet:
het lijkt net of ze het zelf doet, maar ik heb het haar echt aangevraagt!
hier had ze net gerend op het buitenterrein, en zat ze te kijken naar een groep die net van buitenrit kwam.
en soms gaat ze spontaan even rennen, heel leuk om te zien dat gaat ze echt showen.
tijdens het inrijden. (handen mogen meer bij elkaar, rechtop)
inrijden. (zelfde foutjes)
tijdens proefje, beetje wazig maar kwam net uit volte.
proefje.
nouja dit waren wat foto's van mij en donna nu!!
(graag alleen positieve reactie's)
maar voor donna is er denken we veel gebeurt een paard gaat niet zomaar liggen en bijna niks helpt we hebben balonnen onder de singel gedaan en toen ze ging liggen schrokken alle paarden behalve donna!
maar ze doet het dus al heel lang, want ik heb gelezen dat ze het al in 2000 deed en een paard wat al heel dr leven rold, probeer het er dan nog maar eens uit te krijgen.
eerst kreeg ik contact met missdonna, ze is een keertje komen kijken op de manege en was toen erg positief, maar later werd ze een beetje boos ze vond dat ze er slecht uitzag, en geen spieren had, ik zelf ben het daar niet mee eens maar goed.
missdonna heeft toen een topic over donna gemaakt en wou haar terug gaan kopen gelukkig gebeurt dat NOOIIT!!
want kan niet meer zonder haar.
missdonna heeft eigelijk met haar een beetje dressuur gereden maar ook veel buitenritten enso.
zo zag ze er uit bij missdonna was toen ze donna net kreeg (enige foto die ik heb)
...
maar toen zei annemiekvm tegen mij dat ze nog een topic over donna had gezien donna met punk manenen, ik vind haar daar wel donker! maar ze was daar ook nog wel een stuk jonger!
nou dit was het lang beloofende topic!!
ik weet nu al best veel van het verleden van donna, maar zou er natuurlijk altijd nog meer van willen weten!
ik hooop dat jullie het een leuke topic vinden! (WOW HIJ IS WEL LANG GEWORDEN ZEG)

Srry dat ik de foto's die ik je beloofd had nog steeds niet gestuurd hebt, maar ik heb het nogal druk gehad met school enzo en we gingen onverwachts op vakantie enzo. Ik stuur je zo een paar foto's die ik van Donna op de pc heb staan!
.
Veel plezier nog met der