bella donna

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacqii

bella donna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 18:25

bij ons op stal staat sinds einde van zomer 2006 een leuke, kleine haflinger bij ons op stal ze was gekocht van een handelaar.
en ze kwam eigelijk zo goed als verwaarloosd bij ons aan heel dof en de glans uit haar ogen was weg.
(heelaas geen foto's van)

in de eerste 1 a 2 maanden was het een hele brave pony en liep in beginners lessen enso maar toen de eerste keer dat ze ging rollen was bij ons in de les we hebben er toen heel hard om gelaggen
maar ze deed het elke les en iedereen werd bang voor haar! ze werd weinig in de lessen gedeelt en het werd mijn 'vaste paardje' in de les, door de weeks mocht ik er vaak op vrij rijden en zo werd het mijn lievelings paardje.
in september 2006 zei me moeder tegen me dat ik donna mocht gaan leasen en dat ik het er maar met de 'manege eigenaar' over moest gaan hebben.
zei vond het een heel goed idee omdat ze er toch bijna niet meer in konden delen in de lessen.
en en zo begon ik 1 januari 2007 met donna te verzorgen ze zag er toen zo uit: ze had geen spieren in haar nek in ik vond haar veel te mager ze stond alweer 2 maanden op stal dus dof was ze niet meer

Afbeelding
zoals je hier ziet heeft ze een heel dun halsje

ik rijd haar maar 3 keer per week, en rijd nu alleen nog FNRS wedstrijden waar ik F9 rijd!!
en dat gaat prima op donna, ik heb alle wedstrijden op donna gewonnen Haha! (hahaha)
en wil in de toekomst vast KNHS gaan starten.

hoe ze er nu uitziet:
Afbeelding
het lijkt net of ze het zelf doet, maar ik heb het haar echt aangevraagt!
Afbeelding
hier had ze net gerend op het buitenterrein, en zat ze te kijken naar een groep die net van buitenrit kwam.
Afbeelding
en soms gaat ze spontaan even rennen, heel leuk om te zien dat gaat ze echt showen.
Afbeelding
tijdens het inrijden. (handen mogen meer bij elkaar, rechtop)
Afbeelding
inrijden. (zelfde foutjes)
Afbeelding
tijdens proefje, beetje wazig maar kwam net uit volte.
Afbeelding
proefje.

nouja dit waren wat foto's van mij en donna nu!!
(graag alleen positieve reactie's)

maar voor donna is er denken we veel gebeurt een paard gaat niet zomaar liggen en bijna niks helpt we hebben balonnen onder de singel gedaan en toen ze ging liggen schrokken alle paarden behalve donna!
maar ze doet het dus al heel lang, want ik heb gelezen dat ze het al in 2000 deed en een paard wat al heel dr leven rold, probeer het er dan nog maar eens uit te krijgen.
eerst kreeg ik contact met missdonna, ze is een keertje komen kijken op de manege en was toen erg positief, maar later werd ze een beetje boos ze vond dat ze er slecht uitzag, en geen spieren had, ik zelf ben het daar niet mee eens maar goed.
missdonna heeft toen een topic over donna gemaakt en wou haar terug gaan kopen gelukkig gebeurt dat NOOIIT!!
want kan niet meer zonder haar.
missdonna heeft eigelijk met haar een beetje dressuur gereden maar ook veel buitenritten enso.
zo zag ze er uit bij missdonna was toen ze donna net kreeg (enige foto die ik heb)
Afbeelding
...

maar toen zei annemiekvm tegen mij dat ze nog een topic over donna had gezien donna met punk manenen, ik vind haar daar wel donker! maar ze was daar ook nog wel een stuk jonger!

Afbeelding
Afbeelding

nou dit was het lang beloofende topic!!
ik weet nu al best veel van het verleden van donna, maar zou er natuurlijk altijd nog meer van willen weten!
ik hooop dat jullie het een leuke topic vinden! (WOW HIJ IS WEL LANG GEWORDEN ZEG)

_Roosmarijn_

Re: bella donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 19:14

Heej Jacq,

Leuk dat het topic af is! Lachen Srry dat ik de foto's die ik je beloofd had nog steeds niet gestuurd hebt, maar ik heb het nogal druk gehad met school enzo en we gingen onverwachts op vakantie enzo. Ik stuur je zo een paar foto's die ik van Donna op de pc heb staan! Knipoog
Donna is zeker opgeknapt als je het vergelijk met hoe ze eruit zag toen ze bij ons aan kwam. Het was niet heel erg zoals ze er toen uitzag maar het is nu zeker een mooie haflinger geworden! Veel beter dan aan het begin. Door het leasen is het rollen inderdaad stukke minder geworden, maar zo nu en dan... hahah Clown .
Leuke foto's trouwens!

x Roos

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 19:17

dankjewel!! geeft niet van de foto's misschien kan je ze zelf erbij zetten ofso ik weet het niet!
maare, het klopt idd dat ze er veel beter bij staat dan in het begin!!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 20:25

Leuk hee Jacq! Ze past echt supergoed bij jou. Ik ben blij dat ze nu lekker bij ons staat, want ze ziet er goed uit. Zeker als je het vergelijkt met hoe ze kwam.

Tundra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 21:28

paardje ziet er goed uit zeg, veel plezier nog met haar

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 11:27

Leuke foto's Jaqc!
Jullie zijn een leuke combi, ga zo door!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 16:16

dankjewell allemaall!!
haha, ik zou ook niet meer zonder donna kunnen!

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 20:56

Ewaa meiss Knipoog
Wajoo,, die eerste foto vind ik echt erg!! Weet je hoe erg ze is verandered he! Gaat nu zo goed Lachen
Hopelijk gaan jullie 2en nog veel verderkomen! Ik heb er in iedergeval vertrouwen in dat dit jullie lukt!
Heel veel plezier met je chikkie Jacq!! En hopelijk duurt de lol wet Donn nog HEEL lang!!

HeleDikkeKus van lauraa Kusje Tong uitsteken

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:01

Heej, leuke foto's! Haha!
Donna ziet er nu een heel stuk beter uit.

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:50

jeetje de pony is zeker veranderd!! en dat rollen Clown

geartsjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 21:51

geartsjee schreef:
jeetje de pony is zeker veranderd!! en dat rollen Clown

haar frontriem mag op de 2e foto wel wat hoger Lachen

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 18:46

de frontriem word op dit moment gemaaktt! hij was idd te groot!
en het rollen doet ze bij mij niet,, maar wel in de manege lessen haha Knipoog

laura: haha,, leuke reactie!! ik zal nog heel lang en veel lol met haar gaan krijgen. ik heb nu al zin in de zomer vakantie Haha!

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:09

Hahah,, niet op vakantie!! kan het beter?? 9 weken Paard,Paard,Paard,Paarden nog eens Paard Lachen Lachen
Laura is HAPPY hahaha Haha!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:11

Nou wat wil je nog meer he!
Maar aan het rooster te zien Jacq ben je van de zomer niet zo veel thuis!

Brendatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:21

Leuke foto's ziet er leuk uit!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:32

ik heb nog meer fotos van don hoor als je wil. Ook van dat ze bij skitter heir op bokt was. In haar profiel kun je trouwens ook nog veel van die donkere fotos van haar halen! ik heb er toen ik har net had ook de twijfels dat ik ze misschien kort wou doen, haar manen. Toch geen spijt dat ik het heb laten zitten. Want ze groeiden als kool! Ze heb mooie manen! Ik heb thuis nog fotos op mn kamer dan zie je hoe veel spiertjes ze had. maar onze scanner is neit zo best.. Teminste ik kan t niet met m vinden haha! Ik kom snel kijken bij donna!! We hebben een auto en rijbeweijs tot beschikking Tong uitsteken

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 10:33

Woow, lekker nekkie heeft íe nu zeg! Is zeker wel vooruit gegaan Ja Veel plezier nog met der Haha!

Groetjes Evelien

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 13:27

ja me rooster klopt idd niet heelemaal want er staat 1 weekje teveel weg Knipoog dus ik in totaal 4 weken weg!! veel te langg:S:S

missdonna: ik zou het leuk vinden als je keertje komt kijken Knipoog

stravero: hij is idd veel gespierder geworden dan die was, maar het blijft toch een manege pony Knipoog

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:42

@ Jacq:

Ga je in de vakanie veel op stal werken?

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 13:45

ja, alleen ingrid heeft een foutje gemaakt want er staat dat ik 5 weken op vakantie ben maar dat is wel een beetje veel he! Haha! maar ingrid zei tegen ons dat we eigelijk als we thuis zijn om de dat moeten werken sab de ene dag en ik de andere Haha! dus ik denk wel dat ik veel moet werken en oja ik ben ook een paar keer ingedeelt achter de kantine op zaterdag Haha!:D

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:46

Haha, wat leuk!
Anders kom je even op msn? Want het gaat wel erg off- topic... Knipoog

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 13:54

idd!

meer reactie's over donna altijd welcome Haha!

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 16:24

ik zal de foto's van vandaag naar je toesturen zodra ze op me com staan, goed?? XXLaura

Fucsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 17:51

geinige pics maar wel nogal donker Zij zijn groot en ik is klein!
gave haflie

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 18:46

dankjee!!
de foto's zelf vindd ik niet echt donker alleen de eerst maar die is gemaakt toen het donker was dus dat is niet zo gek! Haha!