Voordat ik het spel uitleg en de regels doorgeef wil ik eerst 2 mensen namelijk heel erg bedanken die naar mij hebben geluistert:
- Lielle
- Sjoert
Ze hebben naar me geluistert en hebben een vergadering ondergaan. Ik ben blij dat ze mij en het spel een 2de kans geven en een nieuwe start kunnen beginnnen. Maar als het deze keer weer misgaat zal het dan denkelijk ook niet meer terugkomen dus ik zal het maar koesteren.
Dus:
Lielle en Sjoert super bedankt!
Uitleg:
Beste Paardenfoto van de Maand. Alle Bokkers mogen meedoen en hun mooie foto op dat Topic plaatsen met natuurlijk de foto. De foto moet goed afgebeeld staan, dus geen links of dat de foto helemaal niet is afgebeeld. Enkele voorwaarden zitten erin als je je foto plaats!
-De foto moet met een logo of handtekening op de foto staan.
-De foto moet jij zelf hebben gemaakt of jij zelf moet op de foto zichtbaar zijn.
Een voorbeeld van een goede foto:

Commentaar: Er staat van wie het gemaakt is, dat mag ook.
Het is geen verkiezing, dus er word niet gestemt. Je kan hier gewoon elke maand, je foto, of zelfs foto´s hierop zetten.
Elke maand is er een ander Thema. Om het thema van deze maand te weten, dat staat onderaan het bericht in grote letters. Het nieuwe Thema komt steeds in een ander topic te staan!
Spelregels:
Als er sprake is van de volgende problemen komen er verschillende maatregelen aan te pas:
- Schaduwaccount: Het is natuurlijk moeilijk om te zien dat iemand aan schaduwaccount doet. Maar niet alleen jullie, maar ook wij, de bokkers moeten extra alert zijn voor dit gedrag. Je kunt dit melden bij mij.
- Copyright overtreden: Sowieso moet elke plaatje wat op dat Topic komt te staan een copyright teken of een logo van hun zelf erop hebben staan. Anders kan je niet deelnemen. Er zullen altijd wel weer mensen zijn die de kans toch grijpen en de het plaatje kopiëren. Maar door het logo en de Copyright zal het plaatje snel worden ontdekt en zal de Bokker gesnapt worden.
Als er nog andere problemen volgen wat hierboven niet erbij staat, zal het overlegt worden met Lielle en Sjoert. Jullie denken misschien dat het te streng is aangepakt. Maar we willen niet weer hetzelfde liedje krijgen wat we in het begin hadden.
Voor meer info of vragen kan je het hier zetten. Of mij,Lielle of Sjoert informeren. Wij hopen dat jullie veel plezier hebben met dit spel!
Dikke kus en knuffel,
SaskiaKur
Lielle
Sjoert
Thema Deze maand: Mooie Galopsprong van paard/pony