Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ChingYi_Dino

Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 11:42

N.A.V dit topic: viewtopic.php?f=10&t=573399
ook maar eens ITP begonnen

Afbeeldingals allereerst de lieve, kleine, Ulco
AfbeeldingIssie niet onwijs stoer?
AfbeeldingIk met Ulliebullie
Afbeelding
AfbeeldingEn met zijn bazinnetje
AfbeeldingOok de hondjes even itp, Basje ZIT!
AfbeeldingPOOTJE! (let niet op mijn vinger )
Afbeelding Kitty ZIT!
Afbeelding en POOTJE! maar Kitty dacht er anders over Kusje!
Afbeeldingdan Vicky en Ulco in de bak ff losgelaten
AfbeeldingVick's showkunsten
AfbeeldingVick en Ul samen(Ulco had nogal de lente in zijn bol en begon als een gek te rennen en Vicky die niet achter wou blijven bleef er maar achteraan hobbele )
AfbeeldingScheuren!
Afbeelding
Afbeeldingkanonskogel Ulco
AfbeeldingEn toen kreeg Vick de smaak te pakken
AfbeeldingEn BOK!
AfbeeldingEn nog een keer

En dan nu Badirah:
AfbeeldingIk heb haar eens flink aan het werk gezet vandaar dat hoofdstel, normaal rijdt ik met een gewoon hoofdtel met gecombineerde neusriem maar aangezien ik anders ruzie met haar krijg toch maar even deze omgedaan.(ik gebruik het dan ook echt alleen wanneer nodig is)
AfbeeldingSexy
AfbeeldingEn van voren

Dat was het weer!

VeraW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:52

leuke actie fotos.
En dat koppie van Ulco ziet er eigenwijs uit.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:55

dat hoofdstel is een spring hoofdstel :S

En wanneer vind jij het nodig dan om deze te gebruiken!

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 16:58

Leuke pony's, die Ulco is schattig.

Ik heb wel dezelfde vraag als Kimmie_girl

laura1987

Re: Vicky, Ulco en ook Badirah ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:03

Ik heb haar eens flink aan het werk gezet vandaar dat hoofdstel, normaal rijdt ik met een gewoon hoofdtel met gecombineerde neusriem maar aangezien ik anders ruzie met haar krijg toch maar even deze omgedaan.(ik gebruik het dan ook echt alleen wanneer nodig is)

Sorry maar ik vind het raar dat je om deze reden met een mexicaanse neusriem rij.
Wat doet ze dan dat je ruzie met haar krijg?
doe je niet zelf wat fout?
ik bedoel het niet gemeen
maar ze zal heus niet zomaar vervelend doen.
Heeft ze ergens pijn?
is ze het werk in de bak zat, word het te weinig afgewisseld?

Verder leuke pony's/paarden.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:19

Tsja het spijt me maar als je ruzie met je paard hebt moet je er geen mexicaan om hangen, zo stop je het probleem tijdelijk weg, en als je er een normaal hoofdstel om doet dan komt precies hetzelfde weer terug.

Verder wel mooie foto's, leuke paardjes, vooral Ulco lijkt me schattig.

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:26

dit gaat weer een lang belovend topic worden!

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 17:56

Zelfde vraag als Kimmie_girl.

Vind het beetje een raar excuus.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:31

laura1987 schreef:
Ik heb haar eens flink aan het werk gezet vandaar dat hoofdstel, normaal rijdt ik met een gewoon hoofdtel met gecombineerde neusriem maar aangezien ik anders ruzie met haar krijg toch maar even deze omgedaan.(ik gebruik het dan ook echt alleen wanneer nodig is)

Sorry maar ik vind het raar dat je om deze reden met een mexicaanse neusriem rij.
Heeft ze ergens pijn?

De simpele reden voor haar excuus is dat ze in een koop aanval dit ding samen met haar vriendinnetje gekocht heeft. Toen haar vriendinnetje hier heel veel commentaar opkreeg ging dat topic terecht op slot. Ze hebben de hoofdstellen gewoon om de blingbling gekocht en het interesseert ze weinig dat die dingen ook nog een andere functie heeft nl. dat ze scherp inwerken op de neus. Ze redeneren zo van wie mooi wil zijn moet pijn lijden.......

Het topic van dat vriendinnetje was: viewtopic.php?f=53&t=566564&hilit=

En ja dit gaat weer een oeverloos geleuter worden want alle goede tips gaan het ene oor in en het andere uit......

Ik ga dit maar even temmen: misschien dat de mods hier iets mee willen doen.

Edit: de foto's van die andere paarden zijn leuk.
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 15-04-06 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:34

slimmerik schreef:
laura1987 schreef:

Heeft ze ergens pijn?

De simpele reden voor haar excuus is dat ze in een koop aanval dit ding samen met haar vriendinnetje gekocht heeft. Toen haar vriendinnetje hier heel veel commentaar opkreeg ging dat topic terecht op slot. Ze hebben de hoofdstellen gewoon om de blingbling gekocht en het interesseert ze weinig dat die dingen ook nog een andere functie heeft nl. dat ze scherp inwerken op de neus. Ze redeneren zo van wie mooi wil zijn moet pijn lijden.......

En ja dit gaat weer een oeverloos geleuter worden want alle goede tips gaan het ene oor in en het andere uit......

dit dacht ik ook al meteen... maar denk hou me nog maar even in , dat zehet gewoon voor de mooiigheid hebben!

lampjerulez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:36

Het lijkt me stug dat je ruzie krijgt met een paard die zelfs stilstaat voor een foto midden in de bak zonder dat ook maar iemand de teugel vast houd. Maarjha het zal wel aan mij liggen he (en als je ruzie krijg met je paard des te meer reden om te oefenen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:39

[/quote]

De simpele reden voor haar excuus is dat ze in een koop aanval dit ding samen met haar vriendinnetje gekocht heeft. Toen haar vriendinnetje hier heel veel commentaar opkreeg ging dat topic terecht op slot.
Ze hebben de hoofdstellen gewoon om de blingbling gekocht en het interesseert ze weinig dat die dingen ook nog een andere functie heeft nl. dat ze scherp inwerken op de neus

. Ze redeneren zo van wie mooi wil zijn moet pijn lijden.......

En het zijn niet eens hun eigen pony's toch?
als ik zo'n bijrijdster zou hebben zou ik ze gelijk wegschoppen en wat moois geven wat pijn doet.
hakken van maat 35 terwijl ze 39 hebben ofz
en dan verplicht erop laten lopen }>

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 18:41

[quote="lampjerulez"]Het lijkt me stug dat je ruzie krijgt met een paard die zelfs stilstaat voor een foto midden in de bak zonder dat ook maar iemand de teugel vast houd. Maarjha het zal wel aan mij liggen he (en als je ruzie krijg met je paard des te meer reden om te oefenen.[/quote]

Hier ben ik het HELEMAAL mee eens!
Doe wat met de tips die gezegd worden.
Neem les en gooi een normaal hoofdstel om bij deze paarden/pony's.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 19:01

jezus wat een geleuter, jullie hebben me er nog mee zien rijden, jullie weten niet hoe het paard erop reageert en hoe het eerder gereageert heeft enz enz enz enz enz..
Dus vanwaar die onnozele reacties. Jullie weten mijn hele redenen niet eens en hoe ik ermee omga..
En zo kan ik nog wel meer opnoemen..

Kimmie_girl: ik gebruik het ook voor het springen! Gekocht na een oefen-concours waarbij ze me flink te knetter ging.

Ik weet wat voor inwerking het heeft. Ik heb er wel eerder mee gewerkt hoor, en ja onder begeleiding uiteraard.
En ik oefen ook veel, daarom gebruik ik meestal het gewone hoofdstel, maar ze gaat me af en toe gewoon de knetter en met springen gooit ze heel haar hoofd de lucht en luisterd ze niet meer naar me(nou zeg ik niet dat dit altijd zo is)
Dus kan dit achterwege gelaten worden?

Ohw en nog 1 vraag aan slimmerik: waarom ben jij ALTIJD!! aanwezig??
ik kan best tegen wat kritiek maar jij maakt het altijd wel heel erg bom

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:07

ChingYi schreef:
jezus wat een geleuter, jullie hebben me er nog mee zien rijden, jullie weten niet hoe het paard erop reageert en hoe het eerder gereageert heeft enz enz enz enz enz..
Dus vanwaar die onnozele reacties. Jullie weten mijn hele redenen niet eens en hoe ik ermee omga..
En zo kan ik nog wel meer opnoemen..

Kimmie_girl: ik gebruik het ook voor het springen! Gekocht na een oefen-concours waarbij ze me flink te knetter ging.

Ik weet wat voor inwerking het heeft. Ik heb er wel eerder mee gewerkt hoor, en ja onder begeleiding uiteraard.
En ik oefen ook veel, daarom gebruik ik meestal het gewone hoofdstel, maar ze gaat me af en toe gewoon de knetter en met springen gooit ze heel haar hoofd de lucht en luisterd ze niet meer naar me(nou zeg ik niet dat dit altijd zo is)
Dus kan dit achterwege gelaten worden?

Ohw en nog 1 vraag aan slimmerik: waarom ben jij ALTIJD!! aanwezig??
ik kan best tegen wat kritiek maar jij maakt het altijd wel heel erg bom

Neem dan gewoon les.
Misschien kan je haar dan onder controle leren krijgen.
Inplaats van er een scherper hoofdstel omgooien.
Wat word je volgende actie?
slof? pasoabit? Stang en trens? Sporen? zweep?

En als je niet wil dat er iemand reageert in dit geval Slimmerik, waarom open je dan nog topics?
Want de tips doe je toch weinig tot niks mee.
Heb al vele topic gelezen van je en elke keer krijg je hetzelfde commentaar.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 19:10

ik HEB les!!
Het maakt me helemaal niet uit of ze nou reageert, ofja eigenlijk ook wel
Maar ze is er ALTIJD bij als er ook maar IETS te zeiken valt. En verder verschijnt ze niet. Ook leuk zeg!
Wie zegt dat ik er niks mee doe? Ken je mij soms?
Nou dan ken jij mij beter dan ikzelf zeg, knap!

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:13

Nee ik ken je niet, maar volg je topics en als jij altijd topics opent met hetzelfde soort foto's krijg je hetzelfde commentaar.
Als je nou nog iets met je commentaar zou doen.
Heb in al die tijd maar 1 topic gelezen waarin je complimentjes kreeg.
Wat zei je instructeur/ instructrise dan? toen je paardje ervandoor ging of toen jij met je hoofdstel aan kwam?
Mijn instructrice zou me niet eens meer les willen geven.
Die zou zeggen werk eerst maar aan jezelf voor je aan mij werkt.
tuurlijk rij ik ook geen z ofz, maar ik kom ook niet met sporen ( zag ik je daar ook niet mee op foto's rijden?) en met een scherp hoofdstel aan.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 19:19

laura1987: Dan heb je niet alles gevolgd, ik heb nog wel meer dan 1 goedlopend topic gehad. En daaruit blijkt dan ook dat ik wat met het commentaar doe zoals er ook in is aangegeven.
Ik heb haar vandaag nog gezien, en ze zei er niks over hoor.
Ik heb idd wel eens met sporen gereden, maar niet vaak en nu dus allang niet meer.

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:21

Nou ok.
Ik heb geen zin meer te reageren.
Laat het aan Slimmerik over :)
Veel succes met je topics en je pony+ mooie hoofdstel.

edit: (dat laatste is sarcastisch bedoeld want vind het echt NIET mooi)

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:51

Nou Laura, het heeft idd geen zin iets te verwachten van ChingYi. En idd heeft ze al 9 jaar les !!! Als iemand na 9 jaar les bij mij in de les dit presteerde dat rukte ik haar persoonlijk van het paard af. En ook ik volg haar topics en een enkele keer staan er nette foto's op. Tot nu toe is dat enkel en alleen gebeurd bij Bandira en juist dit paard gaat ze nu dus met deze neusriem naar de kl*te rijden. En toch wel sterk dat zowel Pattypaard haar paard als ChingYi's verzorgpaard gelijktijdig niet meer te houden zijn en een mexicaanse neusriem nodig hebben.
Ze is zelfs te laf om toe te geven dat het alleen maar om de mooiïgheid gaat.

Oakland1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:53

tgaat van kwaad naar erger met jou!
Ben het volledig met Slimmerik eens.

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:55

Haha tsjah.
Je bent middenin je pubertijd en moet natuurlijk wel meedoen.
Als je vriendinnetje het dan ook doet moet jij het ook natuurlijk.
En als je je verzorgpaard niet onder controle heb vraag dan tips aan de eigenaar ofz en als de eigenaar er niet naar omkijk los het dan op een andere manier op maar NIET deze!!!!

Aan jou instructie ga ik trouwens echt twijfelen, dat ze dit zomaar toestaat.

Vind het zielig voor het paard dat ze zo behandeld word.
Het spijt me.

Mickey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:19

ChingYi,

Allereerst staat dit topic verkeerd. Dit topic hoort namelijk op JITP.

Ten tweede had je kunnen verwachten dat je wederom negatieve reacties zou krijgen op het gebruik van de mexicaanse neusriem. Het is namelijk weer een hulpmiddel waarvan bekend is dat je moet weten hoe je het gebruikt en waarom. Wat dat betreft denk ik niet dat je echt geleerd hebt van vorige topics.

Verder wil ik je de tip geven als medebokker.
Laat al die speciale harnachementonderdelen achterwege en ga eens rijden met een normaal hoofdstel met een normaal bit erin. Ga dan eens echt aan de slag met de basis van paardrijden onder begeleiding van een goede instructrice. Wanneer je dan je paard/pony netjes kunt rijden en je laat daar foto's van maken, zul je zien dat je ook positieve reacties zult krijgen en waarschijnlijk ook waardering omdat je nu eerlijk rijd en niet dingen afdwingt door allerlei andere middelen. Door de meeste dingen die jij nu op Bokt hebt laten zien die je aan je hoofdstel hangt, doe je aan symptoombestrijding en dat is een gebed zonder eind als je niet de oorzaak aan pakt.

laura1987

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:22

Mickey schreef:
ChingYi,

Allereerst staat dit topic verkeerd. Dit topic hoort namelijk op JITP.

Ten tweede had je kunnen verwachten dat je wederom negatieve reacties zou krijgen op het gebruik van de mexicaanse neusriem. Het is namelijk weer een hulpmiddel waarvan bekend is dat je moet weten hoe je het gebruikt en waarom. Wat dat betreft denk ik niet dat je echt geleerd hebt van vorige topics.

Verder wil ik je de tip geven als medebokker.
Laat al die speciale harnachementonderdelen achterwege en ga eens rijden met een normaal hoofdstel met een normaal bit erin. Ga dan eens echt aan de slag met de basis van paardrijden onder begeleiding van een goede instructrice. Wanneer je dan je paard/pony netjes kunt rijden en je laat daar foto's van maken, zul je zien dat je ook positieve reacties zult krijgen en waarschijnlijk ook waardering omdat je nu eerlijk rijd en niet dingen afdwingt door allerlei andere middelen. Door de meeste dingen die jij nu op Bokt hebt laten zien die je aan je hoofdstel hangt, doe je aan symptoombestrijding en dat is een gebed zonder eind als je niet de oorzaak aan pakt.

Doe vooral iets met de tip die hierboven gegeven word.
Je zal verschil merken, ook aan je pony!
Dan zal ik wel in 1 van je topics terugkomen om een compliment geven en waarschijnlijk ben ik dan niet alleen

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:29

Overigens heb ik ook nog even een toevoeging.
De hondenfoto's zijn niet nodig op JITP. (en ook niet op ITP)

Dit is bedoeld voor paardenfoto's.