onze eerste keer samen weg!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bruma

onze eerste keer samen weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 22:13

Ik wilde al heel lang met mijn verzorg ruin Galino ( ookwel siep genoemd) naar het bos. Maar het kwam er nooit van. Toen ik online zag dat the pink ride weer werd georganiseerd leek me dat echt een geweldig idee. Want ik & roze zijn een hele goede combinatie :j :j. Dus ik gelijk een berichtje naar mijn vriendin Lisa gestuurd. En zo zouden we samen naar the Pink Ride gaan. Zij maar haar ruin E.S Rajin & ik met siep. Helaas was siep uiteindelijk nog niet genoeg in conditie om mee te kunnen doen aan deze rit & toen besloten Lisa & ik om een fotoshoot te doen in het Amsterdamse bos.( ik vond het best wel spannend! want ik zou dan voor het eerst met hem op pad gaan!) Een leuke Enthousiaste fotografe vinden was makkelijk! Dat werd een goede vriendin van mij: Rianne Elsinga.

Ik zal nog even wat over Siep vertellen! Siep is een nu 15 jarige arabische ruin & is eigendom van Wendy Delvalle. Hij is heel cool in z'n hoofd en schrikt (bijna) nergens meer van. Ik ben nu een jaartje geleden begonnen met hem te rijden en we hebben al een flinke verandering doorgemaakt! Het is echt een veelzijdig paard. Want dressuur & springen hij vindt het beide leuk! Maar Siep is ook een echte clown! Want normaal op de foto staan? nee.. dat was ons nog nooit gelukt! Tot nu!

Afbeelding
1. Gelijk leuk op de foto!

Afbeelding
2. Hij heeft dan zo een schattig koppie <3

Afbeelding
3. Ik had altijd al zulke foto's willen hebben! Vind dat soort foto's zo leuk!

Afbeelding
4. Natuurlijk ook nog samen op de foto's geweest! Alleen de meeste heeft Rianne weg kunnen gooien omdat ik weer rare koppen trek (oeps! :') :9 )

Afbeelding
5. Deze foto heeft iets <3

Afbeelding
6.Ook mijn mama ging op ene moment een paar keer mee op de foto!

Afbeelding
7.Meneer gedroeg zich zo voorbeeldig dat hij wel een kusje had verdiend :)

Afbeelding
8. Toen voor het echt eerst in het bos gereden! ( ik trek altijd hele serieuze gezichten met rijden...)

Afbeelding
10. <3

maar goed zoals ik eerder al zei, dit is voor het eerst dat hij een beetje normaal op de foto staat! Afgelopen winter probeerde wij foto's van siep te maken.. alleen toen kregen we niet meer als dit:

Afbeelding

Of dit:
Afbeelding

Dankjewel voor het kijken :)

ninji

Re: onze eerste keer samen weg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 22:18

Haha die laatste foto, die onderlip! :')
Mooi (verzorg)paard heb je <3 leuk hoe hij zo'n scheef hoofdje houdt, op de foto's van de voorkant :D

Bruma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 22:20

HorseRituals schreef:
Haha die laatste foto, die onderlip! :')
Mooi (verzorg)paard heb je <3 leuk hoe hij zo'n scheef hoofdje houdt, op de foto's van de voorkant :D

dankjewel :)

juulnoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:36

Leuke foto's! Leuk om jullie te zien genieten :)

Jilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:44

Leuke foto's en wat een leuke beestje! :)