Sinds een paar weken verzorg ik deze superleuke pony genaamd Lucky! Hij is een NRPS pony van 15 jaar en heeft bij zijn vorige eigenaar M dressuur + begin M gesprongen. Ik ben heel blij dat ik van de eigenaar de kans krijg om hem te verzorgen, want ik kan ontzettend veel van hem leren!
Laat ik maar beginnen met de foto's, want ik ben slecht in het maken van een begin
De eerste keer rijden, hij was de dag er voor stout geweest met springen bij de eigenaars dochter(7 jaar oud) dus toen heb ik een paar sprongetjes mee genomen.

Die avond zijn we met de eigenaar, mijn zus en haar andere paard naar het veld naast de manege gegaan om daar foto's te maken met zonsondergang

Met mijn zus & het andere paard van de eigenaar die mijn zus verzorgd

vorige week vrijdag heb ik met & zonder zadel gereden

Ik weet dat mijn houding niet geweldig is, maar dat is ook een punt waar ik veel mee aan het werk ben.

En vandaag heb ik gesprongen als oefening voor het oefenparcour wat ik eind van deze maand met hem ga rijden!

De eerste val is ook een feit, hij is lekker zijn grenzen aan het uittesten zegmaar

Tips zijn altijd welkom, alleen hou het vriendelijk. Ik krijg les en weet van de meeste dingen waar ik aan moet werken.
bedankt voor het kijken en een reactie zou leuk zijn