vandaag was de ergste nachtmerrie uit mijn leven..
wat begon als een leuk ritje eindigde als rampzalige gebeurtenis...
ik ging samen met mijn vriendin het bos in, ik op het karretje met Bella en Dinky en zij op haar pony Kenzo.
we hadden net een klein gealopje gedaan en waren weer aan het stappen , we waren hier zo'n 30 min onderweg toen Bella helemaal begon te zwabberen over het pad en daarna neer viel in het gras, ze begon te trillen en de spieren verstijfden helemaal. dus ik riep mijn vriendin dat ze mijn moeder moest bellen maar tegen de tijd dat mijn moeder er kwam, was het al te laat.
ze ademde heel zwaar en tilde nog 1 keer haar hoofdje op, ze lag in mijn armen, toen zag ik haar voor de laatste keer knipperen en stopte ze met ademen.
ik bleef heel rustig maar ik wist niet wat ik moest doen , gelukkig was het vlak naast een fietspad en kon mijn vriendin mijn moeder opwachten en bleef een vrouw met haar kindje bij mij wachten.
stiekem vond ik het wel heel schattig want het kindje zei ' die pony ligt gewoon lekker in het gras te slapen ' maar helaas was dat niet waar, al ben ik wel blij dat het kindje het niet doorhad dat Bella inmiddels al was overleden.
ik heb 2 uur in het bos gelegen met dierenarts en iedereen erbij maar nog steeds met haar hoofdje in mijn armen, en ik heb de hele tijd liggen huilen.
de dierenarts vermoedde een acute hartstilstand of een gescheurde aorta, maar niemand kon hier iets aan doen , anders was dit alsnog gebeurd maar dan in de weide.
waarschijnlijk aangeboren hartafwijking die niemand door had omdat ze daar niets van liet merken, van toen ik haar uit het weiland haalde totdat ze begon te zwabberen was ze zo vrolijk en levendig zoals altijd.
dit is een heel zwaar verlies voor mij maar ik moest het even kwijt en hier zal ik nog een paar foto's plaatsen van mijn lieve vriendinnetje...

morgen word ze opgehaald en gecremeerd, het liefst wil ik het as natuurlijk zelf houden maar dit kost zo ontiegelijk veel geld dat dit voor ons niet mogelijk is. wel heb ik haar staart , manen en voorpluk afgeknipt zodat ik een mooie armband kan laten maken.
een van mijn dierbaarste bezitten, is mij vandaag afgenomen.
wat zal ik je missen lieve meid, jou zal ik nooit vergeten, zo lief als je was nooit geen vlieg kwaad gedaan, maar wel een beetje ondeugend..

een herinnering die ik altijd zal blijven koesteren

R.I.P
Bella Calluca
26-05-2008 > 21-07-2015
ik kan het me nog steeds niet beseffen, waarom nou jij..

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.