Heei!
Misschien is dit wel het laatste jaaroverzicht, maar ik wou tot vandaag want...
Vandaag is Janny 1 jaar mijn verzorgpony!
Misschien is dit wel het laatste jaaroverzicht, maar ik wou tot vandaag want...
Vandaag is Janny 1 jaar mijn verzorgpony!
Paspoortje
Naam: Janny
Bijnaam: Jan(s)
Leeftijd: 25 jaartjes jong
Ras: Fjord
J A N U A R I
Nadat mijn vorige verzorgpony is verkocht, besloot ik weer een verzorgpony te zoeken. Ik hoefde gelukkig niet ver te zoeken want een kennis wist dat ze op de kinderboerderij nog iemand zochten voor een pony: Mai! Op zondag 12 januari mocht ik na een gesprek mezelf 'een vrijwilligster van de kinderboerderij' noemen!
Ze hadden nog een pony, Janny, haar mocht ik ook verzorgen! Zo ging ik van 0 verzorgpony's naar 2!
Maar dat was natuurlijk te mooi om waar te zijn, na 3 weekjes vol lol werd Mai verkocht... Ik wist dat ze te koop stond, maar ik hoopte dat het nog niet zo snel zou gegaan... Ze staat nu op Manege de Zilverstadruiters

F E B R U A R I
In deze maand 'echt' kennis gemaakt met Janny!

M A A R T
Het bleek dat Janny op buitenritten heel braaf was en ze vond het ook nog eens super leuk! Dus dan rij je naar huis en maakt je moeder een actiefoto

A P R I L
Het werd lekkerder weer, dus nog meer buitenritten!

M E I
Janny was op 17 mei jarig en werd 25 jaar! Dan verdient ze een taart!

J U N I
Te warm om te rijden, sommige dagen, maar dat betekent niet dat we niks kunnen doen. Wandelen en foto's maken!

J U L I
Van alles gedaan! Gelongeerd met en zonder lijn, foto's gemaakt, buitenritten, Janny gewassen, en veeeel meer!

A U G U S T U S

S E P T E M B E R
Geoefend met springen, en wat was ik trots! Eerst vond ze ± 55 cm heel moeilijk, en na oefenen sprong ze er twee achter elkaar

O K T O B E R
Geoefend met foto's maken

N O V E M B E R
Veel regen, heel veel regen...

D E C E M B E R
Helaas was ik op vakantie dus heb de sneeuw in Nederland gemist... Ik baal er echt van want ik wou zo graag sneeuwfoto's van Janny...
Toch een soort van sneeuwfoto als kerstkaart!

Een geweldig jaar met heel veel ups en maar 1 down! Ik hoop dat 2015 nog meer top wordt!
Groetjes Sterre en Janny!
Een reactie vinden we leuk (:
Groetjes Sterre en Janny!

Een reactie vinden we leuk (: