Het begon ik 2011, ik ging mee met een vriendin naar een shet, Kelly. Ik was meteen stapelverliefd op dr, zo'n mooie pony, zo lief, zo schattig! We gingen op haar rijden, super leuk natuurlijk, en meteen had ik vertrouwen in haar, ik kon al veel met haar.. In oktober gingen we weer, die tijden waren prachtig, hoe we gingen rijden, en hoe ik voor het eerst een sprongetje met haar nam, die tijden vergeet ik nooit meer, en vanaf toen was ze eigenlijk mijn verzorgpony.
Vanaf die momenten ben ik er altijd nog geweest, van de koude winters die je buiten moest doorbrengen omdat je geen andere keuze had tot de mooie zomer. Vertrouwen hadden we in elkaar, een band, samen waren we een.
Daarna vielen de vertrouwen weg doordat ze niet zo goed verzorgt werd door een ander meisje dat er kwam, uiteindelijk leek het dit jaar in de zomer toch nog goed te komen.. Ookal waren we al een lange tijd gestopt met rijden, ik bleef komen,. Ik vind het nog altijd geweldig om bij haar te zijn, en om het luide/lange gehinnik van haar aan te horen.
Nu verandert die tijd, sinds vorig jaar heb ik een paar keer geroepen dat ik dacht dat ze kanker had.. En wat is er nu, ze heeft kanker

Vandaag hebben we een fotoshoot gehad, door een goede vriendin van mij. Dit zijn vind ik, de mooiste foto's, en ben er echt superblij mee! (het halster was te groot ja, maar hij gleed niet af ofzo,) ;

1. Mooie pony

2.

3. Neusje

4. Met haar weide genootjes op de achtergrond

5.

6.

7. Zo mooi

8. Wij samen

9. Kusje

10. Hou van jou, voor altijd!

11. Oogje.

12.

13.

14. Samen wandelen

15. We walk into the ... ???
Ben echt trots op de band die ik met haar heb/had, op straat kan ik haar als een hond loslaten, ze blijft bij mij.. Ik ben trots op alles wat we hebben meegemaakt,. Ik laat zoiezo een foto nog op canvas zetten, ben benieuwd of jullie de foto's mooi vinden, en welke jullie echt het mooiste vinden!