Na nu ongeveer 3 kwart jaar niet meer gereden te hebben, was ik op 23 oktober gaan kijken voor een eigen pony!
Genaamd Aram, een arabische volbloed van nu ongeveer 3,5 jaar jong. Vader is Amalfi, moeder is Aroussa Monpelou vader van moeder is Mir Khan.
Hij word morgen klinisch gekeurd waar ik ook mee naartoe ga, als hij goedgekeurd word wordt hij gecastreerd en dan komt hij na herstel deze kant op!

Hij is zadelmak, en er word dagelijks gewoon gewerkt aan de stap draf en galop, nog niet heel erg bezig met het rechtrichten, meer nog met het stuur erop krijgen en tussen de benen blijven lopen haha.
Ook is hij aan de magere kant, maar wanneer ik hem dus daadwerkelijk hier heb, gaat hij gewoon lekker wat meer op rust, aansterken, en van zn babylook af haha. Ga hem dan meer gewoon longeren enz. Even hem de tijd geven
Zie hier de foto's

Dit was Aram afgelopen zomer volgensmij
Toen hij zo kwam aanrennen in het land, was ik al verkocht

Hier zie je dat hij nog aan de magere kant is

Even een beeld, zo zie je toch maar hoe puppy nog eruit ziet, mag echt nog wat groeien in alles.
Ook een filmpje, verwacht er niet teveel van, ik heb zelf 3 kwart jaar niks met paarden meer gedaan omdat ik het er heel moeilijk mee had. En ik reed voorheen 2 en een half jaar op een pony die Z gelopen had. En dan nu op een baby weer na zo een tijd was toch even wat anders haha!
http://youtu.be/nX6g1SO07KY