Dat lichtpuntje heeft ook een naam : Johnny Van Stal Arcoza.
Het hele gedoe rond Beauty werd me teveel, en daarom koos ik voor een nieuwe pony,
een nieuwe uitdaging om m'n gedachten mee te verzetten, en toen kwam ik uit bij John.
Johnny was van verre familie waar we onlangs (erg toevallig trouwens) weer mee in contact kwamen. Al gauw spraken we af en op 21 april gingen we kijken én proberen. Een ontzettend leuke en goudeerlijke pony, maar ik twijfelde nog. Eerlijk gezegd ging het rijden niet echt top, dus gingen we de zaterdag daarop nog een keertje kijken. Deze keer liep John geweldig. Ik schrok best toen de eigenaar zei dat hij nog maar 4 jaar is, hij is zo braaf en werkwilig, had hem persoonlijk iets van een 10 jaar verwacht.
Die dag hebben we hem dus gekocht, geld gestort en jaa, ik had weer een eigen pony! Ben ook zoo ongelooflijk trots op m'n mannetje. Hij mag bij de vorige eigenaars blijven staan, een geweldige wei met een eigen buitenbak, en zij blijven hem voorlopig nog doorrijden zodat meneertje John nog veel kan bijleren. Komend weekend gaat hij op concours, en ik zal lekker aan de zijlijn duimen.
Anyway, afgelopen woensdag maakte m'n moeder de eerste foto's van mijn nieuwe liefde. Rijfoto's zijn er niet veel en daar zou ik trouwens een pak commentaar op krijgen. Het is namelijk nogal wennen omdat ik hiervoor op totaal andere types paarden heb gereden..
Zo, hier zijn ze dan, kijk en geniet

Stappen, oh wat ben ik trots op deze foto.

mijn hoofd was té erg

lange oren heeft hij wel

lief hoofdje