Vandaag was er weer véél sneeuw gevallen en daarom moest ik natuurlijk wel even wat foto's maken. Dus mochten Scarlet & Noa even lekker in de sneeuw baggeren, prachtig vonden ze het haha! Eerst heb ik even wat leuke portretten geschoten van ze in de paddock. Daarna mochten ze in de grote weide lekker rennen, dan kon ik mooi wat actiefoto's maken. Maar Noa ging op een gegeven moment terug naar de paddock en die wou toen weer terug naar de weide. Ze ging in plaats van door het hek door de sloot

Dwars door het ijs heen en kopje onder natuurlijk! Ik schrok me helemaal dood en wist even niks wat te doen. Ik heb de camera aan de kant gelegd en zou er heen rennen maar ze sprong er zelf al uit, en bokken en rennen dat ze deed, ze ging gewoon door alsof er niks gebeurd was. Ik heb haar snel gepakt en een fleecedeken opgegooid. Ik ben toen gaan lopen, lopen en nog eens lopen. Er was helemaal niks met haar, godzijdank. Ik ben me doodgeschrokken, maar ze zag er zelf de lol wel van in...
Scarlet is trouwens een New Forest van 27 jaar en Noa is een Welsh x New Forest van 7 jaar oud.
Kijk en geniet zou ik zeggen

02:

03:

04: Noa

05:

06:

07:

08:

09:

10: Noa & Scarlet

11: Scarlet aan het rennen, haha.

12: