En geloof me, dat was een goede keus! Een leukere vakantie hadden we ons niet kunnen wensen, het was helemaal top!
Miranda was zo gastvrij dat we met ons tentje bij haar in de wei mochten komen slapen, een heerlijk plekje. Stroom of water hadden we niet, maar dat was absoluut geen probleem; opa en oma mee genomen en in een huisje 2 kilometer verderop gehuisvest waar we konden douchen en eten, prima oplossing! We werden ongelofelijk lief ontvangen, ja echt zulke mensen kom je niet veel meer tegen. Van extra tentjes tot fietsen, alles werd ons aangeboden! En geloof het of niet, maar we mochten zelfs één van Miranda's paardjes mee uit rijden nemen, omdat mijn vriendin die ook mee was geen (eigen) pony tot haar beschikking had. En wat is dat toch een heerlijk beest, de gekke kleine Ponito! Ook had Miranda hele route's voor ons uitgestippeld, waardoor we heerlijk op eigen houtje lange ritten op de mooie veluwe konden maken. En wat was Wizzerd braaf zeg, apetrots ben ik op m'n ventje dat 'ie zich zo keurig gedragen heeft de eerste keer op vakantie!
Kortom, het was een heerlijke vakantie waar we enorm van genoten hebben! En om ook jullie bokkers een beetje mee te laten genieten; een foto verslagje!
Ons heerlijke plekje.

En voorzieningen genoeg

De "badkamer".

De koelkast.

En moest de koelkast gevuld worden? Dan ga je toch gewoon te paard boodschappen doen!

En ook Wizzerd heeft 't helemaal naar z'n zin gehad.

En natuurlijk kunnen ook de foto's van de geweldige ritten over de mooie Veluwe niet ontbreken.

Bedankt Miranda!

Ik heb jullie in de verte gezien toen ik bij Miran was met mijn bonte apenkop