Ik vind dat Adriano nog 1 keer een laatste topic bij mij verdient, hij is gisteren naar zijn nieuwe tehuis verhuist. Het was echt een ontzettend moeilijke beslissing voor mij, ik had hem 2 jaar en hij heeft me zoveel gebracht, zowel goed als slecht, vaak koliek, slechte knieën, ontsnappen, flippen bij andere pony's, maar ook zoveel leuke momenten, de keuring, altijd zijn goede humeur, zijn grappige sprongen, showen in de wei/bak

Ik was/ben/blijf vreselijk gek op dit mannetje, maar helaas kon ik hem niet bieden wat hij nodig had, hij heeft slechte knieën en zachte grond is veel beter voor hem, ik heb een stenen paddock thuis dus daar stond hij in de winter grotendeels op, dit is voor hem niet te doen. De verkoop is ontzettend snel gegaan, maar ik ben zo blij met waar hij terecht komt

Omdat foto's meer zeggen dan woorden:
Dankzij hem het begin van mijn mini stal, die ik ooit wil waarmaken.

Samen met de eigenaar voor mij, buiten dat, is ze een ontzettend goede vriendin geworden, dankzij Adriano, ik ben hier zo dankbaar voor.

En dan de foto's van de afscheidshoot,door ER Fotografie ( emmyjoycee)

Het is moeilijk te beseffen dat mijn sprookjes hengst niet meer van mij is, zoveel plannen met hem vallen in duigen. Mijn kanjer, mijn mooie lieve kanarie, ik ga je ontzettend missen doe je best maar voor baasjes, laat ze maar zien wat je in je hebt, tot snel