Nicky staat op springen, misschien is het vannacht wel zo ver.
Vincent (7) gaf zijn kinderfeestje, en natuurlijk wilt iedereen nicky borstelen. Dus hebben we haar maar in de speeltuin gezet, en iedereen maar poetsen. ze vrat gewoon door. Uiteindelijk werd het haar een beetje te veel, haar veulen was irritant bezig, en de penny's gingen los, dus heeft ze een meisje een trap gegeven.

Ik wil rustig gaan springen,staan er 18 kinderen bij het hek te kijken, en natuurlijk willen die ook rijden

genoeg, nu foto's
Floris had zijn halster afgeschud, dus ik het land in om hem te zoeken. hij loopt (zoals gewoonlijk) achter me aan. Ik ga voor de grap rennen, hij erachteraan. begint hij ineens helemaal boos te doen en wilt me bijten. bij de eigenares (ik verzorg Floris) doet hij dat ook. begint hijhelemaal te steigeren van het land naar de stal.. Als dit veulen van Nicky mooi is, dekt hij Nicky nog een keer, en dan word hij gecastreerd..
1. Eerst heb ik hem even losgegooit. het energie eruit, dat hij onder het zadel wat rustiger is.
(zijn stills uit filmpjes.. dus beetje onduidelijk)

2. Schuin door de bochten

3. Voetjes van de vloer.

4. Dan maak je een te grootte sprong met je voorbenen..

5. .. Dan strek je je benen te ver naar voren.

6. Dan maak je nog een raar nasprongetje

7. En dan galoppeer je weer normaal verder

8. Even zijn mooie draf showen

9. En weer lekker verder galopperen

10. Is hij een beetje veranderd ? (deze foto's zijn van 1,5 jaar geleden, toen hij er net was, een jaarling mishandelde hengst)

11. zijn halster konden we niet goed doen omdat hij harstikke kopschuw was = geslagen

12. We hebben dus ook gesprongen, geen rijfoto's omdat niemand foto's kon maken, uiteindelijk heeft een van die kinderen een paar filmpjes willen maken. wat stills: (de hindernis is heel erg veilig, als tikt hij er een keer een beetje tegen aan valt hij meteen om. Hij viel soms ook om van de wind..

13. galopje tussendoor:

14. Nog een keer

15. Moe maar voldaan.

commentaar mag, graag zelfs! Maar wel opbouwend, en hou er rekening mee: Floris is een 4-jarige hengst!