Hadden we die besloten naar handelaar te doen (verkopen lukte niet, rechtzaak zeiden ze ineens je wint het niet dus

Maar, toen kwam Gert met een optie, hij nam Turijn mee, en wij zouden dit paard op proef nemen, ideaal toch!
Hij zou nog van zich laten horen.
Ineens werd ik vrijdag gebeld met de mededeling, je paard word over een uur gebracht en Tuur gaat weg, naja, toen was Mel even helemaal door het dolle haha, zó snel al!
Hij haalde m uit de trailer (touwtje om nek, liep er zo zelf uit

En ik dacht echt wow! zo anders als mn andere paard, dikke nek, dikke kont

Ik heb m nu op proef voor zolang ik wil

Meet Patrick!
Patrick is een 11jarige ruin, 1.72 ong. KWPN v. Lancelot (Oa. Nimmerdor, Voltaire en Diadeem erdoorheen ook)
In 2005 heeft ie voor het laatst wedstrijden gereden, L springklaar en L2 dressuur.
Hij heeft de laatste jaren veel buitengereden, hij is ook wel een beetje rond

Ik hoop dat dit wel mn droompaard kan zijn, en hiermee echt verder te komen, met name in de SGW/Eventing en Springen.
Vandaag voor het eerst erop gezeten, wát een omschakeling weer ineens

Gallopeerde héérlijk (geen foto's of filmpje helaas) reed lekker, maar zat nog wel even onwennig.
Deze week gaan we naar les en er lekker mee aan de slag om meer te wennen enz.
Kijk en geniet!
Sorry voor de slechte kwaliteit, is van telefoon maar had even niks anders bij de hand!
Remember, dat dit de 1e keer rijden was en dus heb ik niet echt gelet op mn houding enz.

Na mn ongelukkige ervaringen met mn vorige paard heb ik ook een bodyprotector onder mn jas, niet dat je denkt van, zo die is misvormd

Barst los