naar huis waar ze de hele dag naar buiten kan dus hopelijk heeft ze er hier geen last meer van. Vorige week wilden we feurtje al mee naar huis nemen maar toen ik haar aan het poetsen was de dag ervoor bleek het dat ze schimmel had maarja niks aan te doen, dat zat er ook wel in aangezien de helft van de manege nu onder zit. Maarja iedereen weet dat dat bij paarden nu eenmaal wel eens gebeurd. Ze heeft de schimmel op de plaats van haar singel en mdat het nu wondjes zijn kan ik er even geen zadel opleggen. Gister ben ik dan met emma en een vriendin die hier ook op bokt zit even zonder zadel er op gaan zitten. Dit was de 2e keer en ze deed het heel braaf zeker omdast ze de 1e keer begon te dribbelen en het niet fijn vond. Maar zaterdag word het dus ook zonder zadel naar huis rijden niet dat ik dat erg vind want het was mijn bedoeling vaker zonder zadel te gaan rijden
komt dus wel een beetje goed uit
. Maar genoeg gepraat hier komen foto's van mijn nieuwe schat Fleurtje 
1. haar koppie

2. nog een keer haar koppei maar dan in kerstsfeer
ahum hoe bedoel je een beetje laat.
3. nee ik wil niet op de foto ik wil doorlopen (kijk haar beentje
)
4. oke dan ik zal evn stil staan

Ook zijn we een keer met fleurtje gaan wandelen
5. net op pad

6. ook zijn we toen in t dorp geweest en tja dan kom je weleens iets engs tegen

7. Toen waren we in het bos en ik vind deze foto wel iets hebben

8. Ook in het bos heeft ze een lkkr koppie

9. Dit vind ik de mooiste foto

10 emma en fleurtje in de stal

11. Fleurtje met manegepony's lekker los in de bak

Toen de fleurtje weer in de stal stond hadden we haar ingesmeerd tegen de schimmel en zijn daarna met haar in de bak gaan lopen

12. ik emma en fleurtje

13. huh wat doe jij met dat ding achter me kontje?

14. daarna had ik mijn cap gepakt en was er even zonder zadel op gaan zitten

15. en evanne ook ff erop

en als laatste ook emma er even op

http://img257.imageshack.us/img257/6606 ... 273rk9.jpg
zo dat was het dan
ok nu nog ff wat zeggen over het halster
omdat ze schimmel heeft lag haar eigen halster nog in de was en moest ik dus even naar een halster zoeken maar een kleinere had ik niet dus ja
en die natte plekken daar was ze dus ingesmeerd tegen de schimmel.
en voor de gene die zeggen dat ik te groot voor haar ben ik vind het nog wel gaan en ik weeg ook nog weinig
en je kunt zeggen je moet wel niet veel meer groeien ach ik groei nog maar een paar cm
dus als het goed is kan ik hier altijd op blijven rijden
je mag natuurlijk altijd je mening geven
ok dat was het denk ik wat vinden jullie van haar ? een berichtje zou leuk zijn

.