Je recente bioscoopfilm recensie

Moderators: MirandaD, Warboel

moonsparkle

Je recente bioscoopfilm recensie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 14:10

Ik ga met enige regelmaat naar de bioscoop en toen dacht ik misschien leuk om er een topic over te openen. Maar welke film ben jij geweest en wat vond je van de film (zonder spoilers) .

Ik ben naar Brimstone geweest welke beschreven word als thriller/western maar ik vond het ook wel een drama. Ik vond het echt een hele goede film waarvan ik denk dat ik deze misschien ooit nog wel een keer zal kijken. Leuk detail is dat de film een Nederlandse regisseur heeft. De film bleef spannend en gelukkig voor mij wel weinig schrikmomenten.

Soms is er niet te snappen wat ik bedoel, maar het is ook niet altijd uit te leggen hoe ik me voel.
https://falinesthoughts.wordpress.com/

Destination

Re: Je recente bioscoopfilm recensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 14:57

Wat een leuk idee! De laatste film die ik heb gezien is 'Onze Jongens'. Ik hou in principe niet zo van Nederlandstalige films, maar ik was positief verrast! Er zat een verhaallijn in die goed te volgen was en die ook nog iets te vertellen had. Toch deed het me op sommige punten wel sterk denken aan een Nederlandse versie van Magic Mike, maar dat komt misschien ook wel doordat in beide films strippen een centrale rol speelt. Het is een leuke film waarbij je af en toe moet lachen, zeker een aanrader! :D

detos240

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:01

De laatse film van J.K.Rowling, Fantastic beasts and where to find them.

Gezien in 3 D. Twee keer zelfs! Een fantastische film! Vind hem nog mooier dan de Harry Potter Films!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:05

Ik heb gisteren The Bye Bye man gekeken, een horror film. Vond hem super, geen moment saai. Meteen vanaf het begin actie.
Ga hem zeker vaker kijken :j

Julie Pebbles Bodyguard Noortje Maysie

Julie is drachtig van Berktzicht Ferrie!
[KS-MK] 50% Julie + 50% Berktzicht Ferrie = ?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:10

detos240 schreef:
De laatse film van J.K.Rowling, Fantastic beasts and where to find them.

Gezien in 3 D. Twee keer zelfs! Een fantastische film! Vind hem nog mooier dan de Harry Potter Films!

Die was ook erg mooi ja! <3
Zo prachtig hoe ze alle beesten hebben gemaakt.

DreamyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:16

Ik heb gisteren "Onze jongens" en "Split" gezien.

Hoewel ik niet van Nederlands films houd, was ik erg nieuwsgierig naar "Onze jongens" :D
Hij keek makkelijk weg, was een lekkere slappe verhaallijn (is niet erg als je dat al verwacht) en Jim deed het eigenlijk best goed als acteur. Niet vervelend om naar te kijken :) :9 Viel me op dat deze film nog heel bescheiden was, normaal zijn Nederlandse films toch meer richting een soort soft-p*rn idee :))

"Split" voldeed aan mijn verwachtingen. Niet ontzettend spannend, maar het hield me zeker wel geboeid. Vond het ook wel een leuk feitje dat de helft van de opbrengst van de film naar onderzoek over schizofrenie gaat :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:17

Mijn laatste film was Streetcat Bob. Ik kende de boeken al en ik vind het een heel mooi verhaal. Ik vond het grapje op het einde, ook erg leuk! Ik vind het zelf wel een aanrader :D

FBAWTFT is gaaf!

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:29

Ik heb Fantastic Beasts nu twee keer in de bioscoop gezien en vond het echt een fantastische film. Jammer dat ik hem niet in Dolby Atmos heb kunnen zien, dat was wel gaaf geweest :D

20-10-2015 'Oh darling my heart's on fire, for you.'
17-10-2016 Oplevering van mijn eerste eigen plekje!
07-06-2017 Passenger @ De Oosterpoort, Groningen
12-08-2017 Bryan Adams @ Strijp-S, Eindhoven

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:30

Ik heb ook Fantastic Beasts gezien :D

Maar ik vond m niet leuk :')

Groetjes!

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:31

Fantastic Beasts en Onze Jongens.
Fantastic Beasts was fantastisch! Wat heb ik genoten zeg!! Prachtig.

Onze Jongens samen met mijn beste vriendin gezien. Hilarisch onder het genot van een wijntje en chippies :D

11-01-2016 Dus ik hou je gevangen in zeeën van tijd, waar seconden een leven lang duren.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:33

Ik ben dinsdag met mijn vriend naar La La Land geweest, ook echt een fantastische film! Super leuk sfeertje, mooie muziek <3

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:39

Deze week naar Split geweest, em het was precies het soort film waar ik van hou. Niet zo eng als ik had verwacht (gelukkig :P) maar wel spannend op de juiste momenten. Wel een film die ik misschien een tweede keer wio kijken.

geerte

Ik heb gisteren brimstone gezien en ik zal hem iedereen aanraden. Ik was er echt positief van onder de indruk.

Als je dit leest en je leest het nu nog steeds dan heb je het onderhand wel gelezen...
Voor mijn fotografie, zie ook mijn website of mijn Instagram
Hold the door

Foaly

Ik ben voor het laatst naar Vaiana geweest

<3 <3 <3

I'm offering you a life of mystery and misery, of loneliness and adventure. More than that, I'm offering you an opportunity to make a difference, to save the world every week. Twice before Friday. Are you in?

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:46

Ik was de achtste bij The History of Love. Huilen met de pet op. Ik vond het echt he-le-maal niks. Het is dan ook verfilming van mijn lievelingsboek, dus de lat lag wel echt heel heel hoog, maar toch.

Morgen ga ik naar FBAWTFT! Ik heb eind 2016 voor het eerst Harry Potter gelezen en gezien, dus ik was van mening dat ik bij deze dan ook kijkplicht heb haha

Vladimir: Als we eens berouw toonden? (...)
Estragon: Dat we geboren zijn?

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 15:48

Wij zijn laatst naar La La Land geweest. Hij viel niet helemaal uit van wat we er van hadden verwacht. Ik vond hem persoonlijk te veel musical achtig. Er zat wel een goede verhaallijn in!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:12

Deze maand ben ik naar Soof 2 en Onze Jongens geweest. Vond ze beide super leuk! Als ze op DVD komen ga ik ze zeker nog een keer kijken.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 16:13

AmberG schreef:
Deze week naar Split geweest, em het was precies het soort film waar ik van hou. Niet zo eng als ik had verwacht (gelukkig :P) maar wel spannend op de juiste momenten. Wel een film die ik misschien een tweede keer wio kijken.

Zitten er veel schrikmomenten in? Ik wil m ook zien maar bij schrikmomenten liever niet in de bioscoop

Soms is er niet te snappen wat ik bedoel, maar het is ook niet altijd uit te leggen hoe ik me voel.
https://falinesthoughts.wordpress.com/

DreamyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:23

moonsparkle schreef:
AmberG schreef:

Zitten er veel schrikmomenten in? Ik wil m ook zien maar bij schrikmomenten liever niet in de bioscoop

Er zit 1 voorspelbaar "schrik"moment in. Maar niet schrik-moment waardig dus..

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:24

De laatste film die ik in de bios heb gezien was Rogue One: A Star Wars Story. Vond het wel een goede film, lekkere Star Wars sfeer maar vond het einde enorm matig (het einde-einde niet, dat was awesome :D). De humor viel zeker bij ons in de zaal niet zo :') dat was wel jammer.

The greatest fear in the world is the opinions of others, and the moment you are unafraid of the crowd, you are no longer a sheep; you become a lion.

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 16:25

geerte schreef:
Ik heb gisteren brimstone gezien en ik zal hem iedereen aanraden. Ik was er echt positief van onder de indruk.

Kan ik me helemaal bij aansluiten. 2 dagen later zit hij nog in mijn hoofd!

Floyd (Maurus 441xBeart 411) M1+13
Knappe dressuurfries Floyd aan het werk!

AmberG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 17:02

Dreamy schreef:
moonsparkle schreef:

Er zit 1 voorspelbaar "schrik"moment in. Maar niet schrik-moment waardig dus..

Dat inderdaad! Ik ging met m'n vriend en die schrok er wel van, maar ik vond het nogal een vorspelbaar moment dus ik schrok niet echt. Verder is het weinig schrikken en meer spanning (denk ik), dus ik zou het er zeker niet om laten om hem in de bioscoop te kijken!

_AAASCHAAA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:53

Bye Bye man
Hele leuke film met goed veel schrikmomenten.

Assassins creed
Fantastisch mooie film, onwijs van genoten

The Passengers
Heel erg verrast door deze film. Erg mooi en goed verhaal.

Fantastic beasts and where to find them
Absolute topfilm. Super mooi en gewoon leuk.
Laatst bijgewerkt door _AAASCHAAA_ op 28-01-17 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1915889

Painted Pebbles - Barock pinto - 7 jaar - Maikel x Samber
Sunrise Julie - New forestpony - 6 jaar - Barclay x Jasper
Maisy Bodyguard Noortje

Jolandeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:55

Heb vorige week Allied gezien. Vond hem helemaal niet zo leuk eigenlijk. Kon het verhaal ook niet helemaal volgen en minder leuk einde :+
Laatst bijgewerkt door Jolandeee op 28-01-17 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Dream your life, live your dream..

Ralph <3 Ofwel Comm's Forest Urtica :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:58

Is het misschien een idee om de naam van de film vet te maken?

Dan kun je er gauw overheen scrollen als je er niets over wil lezen. :)

Poking Stick: stick, about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')