Helemaal het Einde

Moderators: Warboel, MirandaD

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:47

Liezel1 schreef:
Ineke2 schreef:
Haha ja oepsie :D

Die douche van de familie Wychen, echt creatief +:)+

die douche is echt briljant!
en zoveel goedkoper dan die van de familie Pos.

En die douche wordt ook nog een gewaardeerd door de familie

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:48

Ik ben nu de tweede aflevering aan het terug kijken.. Jeetje wat erger ik mij net als de rest aan de familie Pos.. En wat laten ze die kinderen veel snoepen :=

Marjan && Chuckie in de sneeuw (klik)
steffie, zo bijzonder als je was, zo moeilijk is het om je te laten gaan..

It’s easy to love someone when they’re happy. What’s hard is loving someone when they’re crying on the bathroom floor at 2am because everything came crashing down at once.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-17 22:22

anniekasaur schreef:
Ik ben nu de tweede aflevering aan het terug kijken.. Jeetje wat erger ik mij net als de rest aan de familie Pos.. En wat laten ze die kinderen veel snoepen :=

Ja als ze het niet krijgen gaan ze janken, überhaupt als ze hun zin niet krijgen...
jammer dat ze nu met de stroom niet leren om zichzelf met simpele dingen te vermaken.

Mijn broer en ik waren uren zoet met een emmertje, wat water en een stok.
Zandtaartjes bakken of een kasteel bouwen :D

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:48

Nou, de toon van de eerste aflevering ging vrolijk verder in de tweede aflevering :D Ik zou bijna denken dat de familie Pos zo gecast is. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je zo niet realistisch kunt zijn.
Het streven om jezelf minimaal een compliment per dag te geven, haalt ze wel :+

Maar het blijft een leuk programma en ik vind de andere twee families erg sympathiek :j Ik hoop volgende week wat meer van hun plannen te zien.

pimaude

Re: Helemaal het Einde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:44

Net de uitzending terug gekeken en wat wordt er al veel gedaan! :-) lekker geklust en plannen gemaakt!

Leuk ook het verschil tussen investeren in een nieuw huis en even afzien of juist investeren in je kleine huisje om het geld straks dubbel kwijt te zijn. Erg leuk die verschillende families!

'some people are worth melting for.'

zonnebloem18
Moderator ITP, IM, VP, MWS, LN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:48

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:20

Ziet er leuk uit zeg.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:49

Ik kijk het ook vooral om te zien hoe ze inventief ze zijn. En wat een krioelende beestjes bij die ene familie! En heftig van die yoga instructeur die een week voor hun vertrek z'n schoonzus is verloren :(:) . Maar die dochter die zo'n heimwee had naar oma vond ik heel sneu daar kreeg ik toch even natte ogen van. :\

Op 11-09-2016 om 09.30 uur is ons mooie kleine poppetje Elysia geboren.

"A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right & evil doesn't become good just because it's accepted by a majority"

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 11:23

Zo net ook weer terug gekeken.
Ik irriteer me echt mateloos aan de familie pos. Hoop dat ze echt flink afgezet zijn. En snel ophoepelen.
Vooral als ik naar het gooi zelf kijk zie ik totaal geen vergelijkenis. Dit zijn mensen die zich zoveel beter voor doen dan ze zijn. Maar zelf niks hebben.
Ik vind de andere families een stuk leuker. Waarderen dit leven ook veel meer en gaan ook meer met elkaar om :)
Ik heb zin in volgende week!

Professional Model & Horse Enthusiastic!
Follow our adventures on Insta: Lieneke_92

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 14:53

Toen mevrouw Pos ons vertelde dat als zij het niet kunnen dat niemand het kan had ik m'n buik er al van vol... Nee dat zijn niet mijn soort mensen, maar het geeft een mooi contrast met de andere zeg maar. :=

Op 11-09-2016 om 09.30 uur is ons mooie kleine poppetje Elysia geboren.

"A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right & evil doesn't become good just because it's accepted by a majority"

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:35

Wie weet hoe ze nog veranderen en het nut in gaan zien van elkaar helpen. En misschien durven ze dan ook tegelijk met meer dan 10 mensen de supermarkt in. Ze zullen wel nooit bij de Ikea zijn geweest, dan zouden ze nooit binnen komen :')

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 15:36

Ik kijk ook :D

Ik vind familie Pos echt tenenkrommend , die kinderen zijn zo verwend :o

2017 : 26-30 juli Friese ballonfeesten

Utopia 01-05-09 / 27-11-15 , de hemel heeft er een ☆ bij . Kerst 01-11-2007 / 13-08-2016 ☆

pimaude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 16:35

Ik irriteer me totaal niet aan ze, vind ze soms zelfs wel grappig ! Aparte acties soms maar wel heel leuk dat ze het alle drie anders doen!

'some people are worth melting for.'

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:32

zit alweer klaar ervoor!

Utopia 01-05-09 / 27-11-15 , de hemel heeft er een ☆ bij . Kerst 01-11-2007 / 13-08-2016 ☆

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:53

Pfff je krijgt alleen een lollie als je gedraagt wat een instelling ze moeten zich gewoon gedragen hoe dan ook

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-17 21:04

Hihi die kinderen worden steeds zoet gehouden met snoep, mede daardoor verdenk ik ze ervan dat het stuiterballen zijn met al die suiker :):)

Leuk die verschillende scholen te zien :)

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:05

Die school van de Posjes lokte mij persoonlijk het meest :j

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:08

Hier ook een kijker!

Pfoe die familie Pos lijkt bij elke aflevering nog wel erger te worden :')

Hulp nodig met afvallen? Stuur mij een privé berichtje voor meer informatie!

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:09

Lijkt "De Schatjes" wel: als je je gedraagd krijg je een lolly.... omg wat een familie....
"Heb je je juf gezien? Die krijgt jou er wel onder". Vast want haar is het nog niet gelukt. Niet zo'n sympathiek gezin, ik vind de andere 2 veel leuker.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-17 21:19

Rebecca schreef:
Die school van de Posjes lokte mij persoonlijk het meest :j

Mij ook, maar het lijkt mij wel echt een basisschool voor kinderen tot 11 jaar.
Dat is dan niet voor alle kinderen van de van Wiijchens geschikt.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

laetitia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:23

Pff wat een popiejopies die Ilona en Vincent.
Blaat, blaat, blaat }:0

Dromen, Denken, Durven, Doen, Doorzetten

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:28

Klopt Ineke , lijkt voor vrij jonge kinderen

Stel je voor viezigheid :')

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:34

Pff als ik ze dan weer hoor afgeven in het stukje van volgende week op het plan van de camping

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:06

Ze zijn in elk geval erg goed in alles weglachen :roll: , ongelooflijk hoe ze vooral met de jongste omgaan. Commando, aai, aai, lach, commando, aai, aai, lach, commando, aai, aai, lach. En vervolgens nog steeds niks gedronken, gegeten en kind heeft geen idee hoe hij zich moet gedragen. Hun hond schijt ook elke keer bij de buren hun huis als ze daar op bezoek zijn :+ .
En hoe gaan ze zometeen hun geld verdienen? Ze zijn zo overtuigd van zichzelf, maar tot nu toe laten ze zich steeds een oor aannaaien (als ik de voice-over kan geloven :D ).

Leuk om te zien hoe rustig de familie Kooij mee deint op dit avontuur. En de familie van Wichen zit er een beetje tussenin. Ik vind de vader daar wel erg de kar willen/moeten trekken. Ik hoop voor de tienerdochter dat er wat leeftijdsgenootjes op de camping voorbij gaan komen.

En wie zal er na een jaar willen blijven? Ik zie ze het eigenlijk alledrie niet doen. De familie Wichen niet, vanwege de toch geïsoleerde levenswijze. De familie Kooij niet, omdat ze dan toch weer benieuwd zijn naar een andere cultuur/levenswijze en de familie Pos niet omdat ze weinig aanpassingsvermogen hebben en iets "grootsers" willen hebben.

Ik hoop dat ik het fout heb :D , de programma makers doen natuurlijk ook erg hun best om ze op een bepaalde manier te presenteren.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 12:48

Grit schreef:
Ze zijn in elk geval erg goed in alles weglachen :roll: , ongelooflijk hoe ze vooral met de jongste omgaan. Commando, aai, aai, lach, commando, aai, aai, lach, commando, aai, aai, lach. En vervolgens nog steeds niks gedronken, gegeten en kind heeft geen idee hoe hij zich moet gedragen. Hun hond schijt ook elke keer bij de buren hun huis als ze daar op bezoek zijn :+ .
En hoe gaan ze zometeen hun geld verdienen? Ze zijn zo overtuigd van zichzelf, maar tot nu toe laten ze zich steeds een oor aannaaien (als ik de voice-over kan geloven :D ).

Leuk om te zien hoe rustig de familie Kooij mee deint op dit avontuur. En de familie van Wichen zit er een beetje tussenin. Ik vind de vader daar wel erg de kar willen/moeten trekken. Ik hoop voor de tienerdochter dat er wat leeftijdsgenootjes op de camping voorbij gaan komen.

En wie zal er na een jaar willen blijven? Ik zie ze het eigenlijk alledrie niet doen. De familie Wichen niet, vanwege de toch geïsoleerde levenswijze. De familie Kooij niet, omdat ze dan toch weer benieuwd zijn naar een andere cultuur/levenswijze en de familie Pos niet omdat ze weinig aanpassingsvermogen hebben en iets "grootsers" willen hebben.

Ik hoop dat ik het fout heb :D , de programma makers doen natuurlijk ook erg hun best om ze op een bepaalde manier te presenteren.

Nou je hebt mijn gedachten ook verwoord haha.
En telkens ben ik bang dat de Posjes het nog gaan redden ook.
Maar kinderen hadden ze beter niet aan kunnen beginnen, wat een drama...