Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Moderators: MirandaD, Warboel

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

KletsKoekje

Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-16 21:07

Dag bokkers,
Na een tv reclame gezien te hebben van Storytel heb ik net toch even de app gedownload.
Ik heb al heel wat boeken gevonden die ik nog graag wilde lezen en al wat beginletter gekluisterd. Was namelijk erg benieuwd hoe dat nou is en of ik het goed te doen vind, die luisterboeken. Nu merk ik al dat ik niet alle vertellers fijn vind, en ben benieuwd of dit went. Moesten jullie wennen aan de luisterboeken? Hebben jullie ook je voorkeuren qua vertellers? En vinden jullie het die maandelijkse kosten waard?
Ik heb nu 2 weken gratis proefperiode, ben erg benieuwd of ik er aan kan wennen :)

"Rijden doe je niet met geweld en kracht, maar met geduld en zacht"

Diane_

Re: Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 21:11

Zelf heb ik ook een proefperiode gehad. Geloof dat dit een maand was. Vond inderdaad niet alle vertellers even fijn, maar het went inderdaad.
Zelf vind ik het wel heel erg leuk!
Ik was alleen zoveel aan het luisteren dat ik maar besloten heb het te stoppen. Zelfde als met lezen van een boek, dan kan ik niet stoppen met lezen. Soort zelfbescherming, ik doe dan nl. niets anders meer dan boeken luisteren.

MirandaD
Moderator BB, STW, MZ, FZ, WZ, ENT, VN, ON en Markt

Re: Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 21:36

Verliefd & Verloofd :+:
✘✘ Ash 5sos!
Idiot level 10: During the Q&A from your favorite band. "Do you want to ask a question?" Mi: "To whom?"

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten