Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Moderators: MirandaD, Warboel

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

KletsKoekje

Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-16 21:06

Dag bokkers,
Na een tv reclame gezien te hebben van Storytel heb ik net toch even de app gedownload.
Ik heb al heel wat boeken gevonden die ik nog graag wilde lezen en al wat beginletter gekluisterd. Was namelijk erg benieuwd hoe dat nou is en of ik het goed te doen vind, die luisterboeken. Nu merk ik al dat ik niet alle vertellers fijn vind, en ben benieuwd of dit went. Moesten jullie wennen aan de luisterboeken? Hebben jullie ook je voorkeuren qua vertellers? En vinden jullie het die maandelijkse kosten waard? Ik heb nu 2 weken gratis proefperiode, ben erg benieuwd of ik er aan kan wennen.

"Rijden doe je niet met geweld en kracht, maar met geduld en zacht"

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 21:26

Ben ook gek op luisterboeken en er zijn voorlezers die leven zich zo in dat je echt in het verhaal komt alsof je erin zit, maar er zijn er ook die monotoon lezen en je moeite hebt om het verhaal te volgen!
De boeken van Harry Potter bv die vond ik geweldig, zo goed verteld met verschillende stemmen en al..

Storytel nog geen ervaring mee....ga ook eens kijken!

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

elenaMM77

Re: Wie maakt er ook gebruik van Storytel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 21:34

De meeste voorlezers vind ik erg erg erg matig..
de enige echt goede vind ik Jan Meng, inderdaad zoals hierboven al gemeld de inspreker van de harry potter boeken..

hij heeft een goede intonatie, zinsmelodie en de mogelijkheden om consequent met stemmen te spelen.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 11:02

Ik gebruik storytel (nog) niet maar luister wel eens naar audioboeken. Ik ben nu bezig met het luisteren naar the unlikely pilgrimage of Harold Fry gelezen door Jim Broadbent. Deze voorlezer vind ik erg fijn en ook de Harry Potter boeken, maar dan wel gelezen door Stephen Fry.

"Life, man. I can't guarantee perfection, but I can guarantee intrigue."

Todo me parece bonito <3

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 17:34

Ik heb ook Storytel, nou ja, mijn vriend heeft het en we doen samen. Ik luister maar zelden. Ik heb er als ik thuis ben het geduld niet voor en in bed heeft geen zin, na 10 minuten ben ik vertrokken en heb ik de helft weer gemist. _O- Toen ik met m'n scooter naar het werk ging vond ik het wel leuk om te luisteren. Maar nu ga ik weer met de auto en heb ik de radio aan in de auto.
Ik heb trouwens wel de Noorse versie. Het is inderdaad wel heel afhankelijk ook wie er inspreekt. Sommig stemmen zijn minder prettig om naar te luisteren.

Soms ben ik net een mens.

Soms ben ik net een mens.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie