Helemaal het Einde

Moderators: Warboel, MirandaD

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Schafstall

Re: Helemaal het Einde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:43

Leuk, vrienden van ons (Van Kooij) zitten daar. Wij missen hun natuurlijk wel. Hun jongste dochter is onze dochters beste vriendin.

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:53

In Chili hebben ze nu zomervakantie. Dus de kinderen gaan over enkele weken pas naar school. Er zijn verschillende scholen en mogelijkheden, wat welk gezin gaat doen zullen we de komende weken wel zien :-)

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 22:58

MarJon schreef:
Op de een of andere manier zie ik die Jeroen trouwens er ook nog wel vandoor gaan met die yogalerares :))

Dat gaat echt niet gebeuren, als er één trouw is.......

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:48

Ghostattack schreef:
Dat poesje! Enorm schattig maar wel een beetje een vreemde keuze met zo'n huisje :+

muizen vangen ;)
Enige 'gevaarlijke' dier is een muis daar, die schijnt een soort gif af te scheiden als ze ergens in bijten.

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:50

Niets is wat het lijkt ;) Wij zien wat Talpa wil dat wij zien en geloven. Probeer daar in de 'oordelen' rekening mee te houden. Families worden in zgn hokjes geplaatst, zodat wij er wat van vinden. Hoe leuk is dat? Zo kun je als een speelbal met iedereen om gaan. Feel good tv noemen ze dat |o

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 12:53

Ineke2 schreef:
De Yoga familie vind ik wel erg langzaam inderdaad met het uitvoeren van hun ideeën en plannen. Die vent kreeg een baan aangeboden maar doet daar niks mee. Aangezien er verder ook weinig gebeurd qua bouwen e.d. vind ik dat vreemd. Maargoed ik zit hier in ons koude kikkerlandje :)

Als je je even verdiept in de regels in Chili, zul je er snel achter komen dat je eerst een soort BSN-nr. moet hebben voordat je mag werken. Net als in alle andere landen, kost dat tijd ;)

Zoals ik hierboven al schreef........niets is wat het lijkt.....

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:06

Saintelette schreef:
Maar het hele punt was volgens mij dat de brand op dit moment niet op 20km afstand was, maar 40km áchter het dichtsbijzijnde dorp. En dat de fam. van Kooij de kinderen op dit moment dus nog wel alleen durven te laten (en ik dacht dat ze haar dus ook een beetje extra zaten te stangen).
Het was inderdaad een voorbeeld :j . En wat dat stangen betreft......kon je best wel eens gelijk hebben :D

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 11:53

Het bezoek aan de begraafplaats was eerder dan het bezoek van de vos. Het is maar net hoe het gemonteerd wordt. Lang leve de voice over bij een commerciële zender :-)

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 19:53

superpony schreef:
Hoelang wisten de mensen al dat ze gingen eigenlijk? Het lijkt wel of niemand zich heeft voorbereid thuis. Iets van de taal leren, de regels en gewoonte's opzoeken etc.

Van Wichen en Pos sinds begin van de zomer. Fam. Van Kooij wist het pas 6 weken voor vertrek. Daarna moet je nog van alles regelen om weg te kunnen (incl. opzegtermijn baan). Weekenden waren volgepland door Talpa. Dus weinig tijd over om iets van de taal te leren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie