Het is natuurlijk wel heel vervelend.. vreemd. Ik zag net bij configuratiesysteem en dan landinstellingen? (wereldbol icoontje) dat je wel kan instellen dat je pc achterwaards gaat typen, maar als je het niet had aangevinkt is dat natuurlijk wel vreemd.
Kan het niet iemand zijn geweest die een geintje met je uit wilde halen en zo de instllingen veranderd had? (Dan nog vreemd dat als je hem opnieuw opstart dat hij het niet meer doet)
Da's raar! Een tijdje terug had nog iemand dit, is ook een topic van geweest. Dat ging ook over toen ze herstartte
ik denk dat je mijn topic bedoelde, maar dat ging niet over als ik opnieuw opstartte De com viel uit en daarna was het weer normaal. Waarschijnlijk heb je een heel apart soort virus wat ik toen ook had. Mijn broer heeft het er weer afgehaald met een virusscanner.
hihi lol, zo zou je een verslag moeten typen en inleveren. ben benieuwd wat docenten zeggen. zeker als je volhoudt dat het er toch normaal staat? denk dat de leraar erg zou gaan twijfelen aan zichzelf